Ja Philips espresso automātam atgadās kļūme, parādās sarkans displejs ar ikonu un koda numuru, piemēram, 01, 03, 04, 05, 11, 14 vai 19. Tālāk atradīsiet kļūdu kodu nozīmi un kā tās atrisināt.
Piezīme. Ja jūsu espresso automāts uzrāda kādu kļūdas kodu, kas iepriekš nav minēts, iesakām sazināties ar mums palīdzības saņemšanai, jo aparāts ir jālabo.
Kļūdas kods 01: Kafijas dzirnaviņas nesēj pareizi darboties
Ja parādās kods E01, tas norāda, ka kafijas dzirnaviņas nespēj pareizi darboties, jo kafijas piltuve aizsprostojusies ar malto kafiju. Lai šo problēmu novērstu, atbloķējiet kafijas piltuvi un papildus to iztīriet ar putekļusūcēju. Rīkojieties šādi:
IZSLĒDZIET automātu un uzgaidiet, līdz tas ir pilnībā izslēdzies un vairs nav dzirdamas nekādas skaņas (tas var aizņemt līdz 15-20 sekundēm)
Izņemiet uzliešanas mezglu
Atveriet maltās kafijas piltuves vāku un ievietojiet karotes kātu piltuvē. Piezīme. Ja ierīcei nav maltās kafijas piltuves, ievietojiet karotes kātu kafijas piltuvē no apakšas.
Virziet rokturi uz augšu un uz leju, līdz maltās kafijas aizsprostojums izkrīt. Var būt nepieciešams pielikt nelielu spēku
Iztīriet visu nokritušo malto kafiju ar putekļusūcēju
Pēc tam ievietojiet putekļusūcēju kafijas piltuves izejā un pārklājiet maltās kafijas piltuvi ar roku. Vai otrādi – ievietojiet putekļusūcēju augšpusē un pārklājiet apakšu.
Ievietojiet atpakaļ uzliešanas mezglu, IESLĒDZIET kafijas automātu un pagatavojiet espresso
Pēc pagatavošanas pārbaudiet, vai piltuve ir joprojām ir brīva no maltās kafijas. Ja nav, atkārtojiet atbloķēšanas procedūru.
Piezīme.
Lai novērstu kafijas piltuves aizsprostošanos
Nelejiet/neiešļakstiet ūdeni kafijas pupiņu tvertnē.
Reizi nedēļā iztīriet kafijas piltuvi.
Kļūdas kods 03: Uzliešanas mezgls ir netīrs
Ja parādās kods E03, uzliešanas mezglā ir pārāk daudz netīrumu un tas nespēj labi darboties. Izskalojiet uzliešanas mezglu, lai atrisinātu šo problēmu. Skatiet sekojošos tīrīšanas norādījumus:
IZSLĒDZIET automātu un uzgaidiet, līdz tas ir pilnībā izslēdzies un vairs nav dzirdamas nekādas skaņas (tas var aizņemt līdz 15-20 sekundēm)
Atveriet apkopes durtiņas un izņemiet uzliešanas mezglu, nospiežot pogu “PUSH” uz labo pusi, turiet to un velciet to ārā uz savu pusi
Izskalojiet uzliešanas mezglu ar remdenu ūdeni un ļaujiet tam nožūt, pirms liekat to atpakaļ
PlayPause
Kļūdas kods 04: Uzliešanas mezgls nav kārtīgi ievietots
Ja parādās kods E04, uzliešanas mezgls neatrodas tam paredzētajā vietā. Atveriet automāta apkopes durtiņas un iebīdiet uzliešanas mezglu tam paredzētajā vietā. Kad tas ir pareizi ievietots, atskan klikšķis.
Kļūdas kods 05: Ūdens kontūrā ir iekļuvis gaiss
Lai no automāta izlaistu gaisu, rīkojieties šādi:
IZSLĒDZIET kafijas automātu
Iztukšojiet ūdens tvertni un inoņemiet AquaClean vai jebkādu citu ūdens filtru
Piepildiet ūdens tvertni ar ūdeni un ievietojiet atpakaļ savā vietā
IESLĒDZIET kafijas automātu. Kad automāts ūdeni ir uzvārījis, atlasiet karsto ūdeni un izlaidiet 2-3 tasītes karsta ūdens
Ja izmantojat AquaClean ūdens filtru, veiciet šādas papildu darbības, lai pārliecinātos, ka filtrs lietošanai ir gatavs un pareizi ievietots:
Pakratiet AquaClean ūdens filtru 5 sekundes
Iegremdējiet filtru ar augšpusi uz leju tvertnē/bļodā ar ūdeni, līdz vairs neparādās gaisa burbulīši
Ievietojiet filtru atpakaļ ūdens tvertnē un piepildiet ūdens tvertni ar ūdeni
Restartējiet automātu, to izslēdzot un vēlreiz ieslēdzot
Atlasiet karsto ūdeni un izlaidiet 2-3 tasītes karsta ūdens
PlayPause
Kļūdas kods 14: Kafijas automāts ir pārkarsis
Ja parādās kļūdas kods 14, tas norāda, ka espresso automāts ir pārkarsis. Lai to novērstu, IZSLĒDZIET automātu un uzgaidiet 30 minūtes, līdz tas atdziest.
Kļūdas kods 11 vai 19: Kafijas automātam ir nepieciešams pielāgoties istabas temperatūrai
Ja parādās kļūdas kods 11 vai 19, ļaujiet kafijas automātam kādu laiku pielāgoties no transporta/āra temperatūras uz istabas temperatūru. Tā biežāk var notikt ziemas laikā, īpaši tad, ja ir auksts un āra temperatūra ir ap nulli.
IZSLĒDZIET ierīci uz 30 minūtēm un pēc tam ieslēdziet vēlreiz.
Ja jūsu espresso automāts uzrāda citus kļūdas kodus vai ja risinājumi problēmu nenovērš, lūdzu, sazinieties ar mums, lai saņemtu palīdzību.
Katram produktam ir unikāls modeļa numurs. Modeļa numurs parasti sākas ar burtiem, kam seko ciparu virkne, piem., GC6440, 37PFL7403D vai SA1300.
Tālāk norādīti vairāki veidi, kā atrast modeļa numuru:
Aplūkojiet iepakojumu
Aplūkojiet produkta iekšpusi
Aplūkojiet produktu
Aplūkojiet rokasgrāmatu
Atvainojiet, mums neizdevās atrast šo produktu. Lūdzu, pārbaudiet, vai ierakstījāt pareizu modeļa numuru. Modeļa numurs sastāv no burtiem, kam seko cipari (piemēram, HX9903, SP9820). Ja ar modeļa numuru neizdodas atrast nekādus rezultātus, iesakām sazināties ar mūsu atbalsta centru.
Meklēšanas rezultāti {words} ({number} produktiem)
Mēs atradām {number} produktus, kas ir pieejami ārpus jūsu valsts, tāpēc varat nesaņemt vietējos piedāvājumus.