Vai jūsu Philips/Saeco espreso automāts samaļ kafijas pupiņas, taču nepadod kafiju? Tālāk ir norādīti daži iespējamie šīs problēmas cēloņi.
Philips/Saeco automāts izlieto kafijas pulveri, nepagatavojot kafiju
Maltās kafijas funkcijas lietošana
Lai izmantotu maltās kafijas funkciju kafijas pagatavošanai, pirms maltās kafijas iepildīšanas maltās kafijas tvertnē automātam ir jābūt ieslēgtam un lietošanai gatavam.
Iepildiet tikai vienu pilnu maltās kafijas karoti, izmantojot komplektācijā iekļauto karoti, un nodrošiniet, ka tā nenosedz augšējo atveri. Ieliekot pārāk daudz maltās kafijas, uzliešanas mezgls var pārpildīties, kā rezultātā kafijas pagatavošanas process tiks atcelts. Kafijas pulveris tiks izmests, un kafija netiks izvadīta.
Uzliešanas mezgls ir netīrs
Tāpat problēmu, ka automāts nepadod kafiju, var radīt netīrs vai nosprostots uzliešanas mezgls. Uzliešanas mezglu ir nepieciešams izskalot katru nedēļu. Izpildiet tālāk norādītās darbības vai noskatieties mūsu instrukciju video.
- Izslēdziet automātu un pagaidiet, līdz tas ir pilnībā izslēdzies un nerada nekādus trokšņus (tas ilgst aptuveni 15–20 sekundes).
- Atveriet apkopes vāku un izņemiet uzliešanas mezglu, nospiežot labajā pusē esošo pogu „PUSH”, turot to un pēc tam pavelkot virzienā uz sevi.
- Kārtīgi izskalojiet uzliešanas mezglu ar remdenu ūdeni un ļaujiet tam nožūt, pirms ievietojat to atpakaļ.
Nepietiek kafijas pupiņu vai ūdens
Ja pirms kafijas pagatavošanas automātā nav pietiekami daudz kafijas pupiņu vai ūdens, pagatavošana tiks pārtraukta un kafijas pulveris tiks novadīts maltās kafijas tvertnē.
Lai novērstu šo problēmu, pirms sākat pagatavot dzērienu, pārliecinieties, ka ir iepildīts pietiekams kafijas pupiņu vai ūdens daudzums.
Ja norādītie risinājumi nepalīdzēja novērst problēmu, lūdzu, sazinieties ar mums, lai saņemtu turpmāku palīdzību.