Philips atbalsts

Manā Philips espresso automātā nav ūdens padeves no tvertnes

Paskelbta 24 August 2023
Iespējams, ka iesprostots gaiss bloķē ūdens padevi jūsu Philips espresso automātā, un tas var būt viens no iemesliem, kāpēc no ūdens tvertnes netiek padots ūdens. Lasiet tālāk, lai uzzinātu visus iespējamos cēloņus un to, kā šo problēmu atrisināt.
Ja ūdens tvertne nav pilnībā vai pareizi ievietota, espresso automātam netiek padots ūdens.
•    Lai pārliecinātos, ka espresso automātam ar ūdens tvertni priekšpusē tā ir pareizi ievietota, raugieties, lai ūdens tvertne būtu iebīdīta līdz pašam galam.
•    Espresso automātam ar ūdens tvertni automāta augšpusē raugieties, lai zonā zem ūdens tvertnes nebūtu netīrumu, daļiņu vai kafijas pupiņu.
Ja ūdens padevi bloķē iesprostots gaiss, veiciet tālāk aprakstītās darbības, lai atrisinātu problēmu.
1.    Izslēdziet automātu.
2.    Iztukšojiet ūdens tvertni un izņemiet AquaClean filtru (vai jebkādu citu ūdens filtru, ko izmanto jūsu automātā).
3.    Piepildiet ūdens tvertni ar ūdeni un ievietojiet atpakaļ vietā.
4.    IESLĒDZIET kafijas automātu. Kad automāts ir uzkarsēts, atlasiet karsto ūdeni un izvadiet 2–3 krūzītes karstā ūdens.

Ja izmantojat AquaClean filtru, veiciet šīs papildu darbības, lai nodrošinātu, ka pirms lietošanas filtrs tiek sagatavots un uzstādīts pareizi.
1.    Pakratiet AquaClean ūdens filtru 5 sekundes.
2.    Iegremdējiet filtru ar augšpusi uz leju tvertnē/bļodā ar ūdeni, līdz vairs neparādās gaisa burbulīši.
3.    Ievietojiet filtru atpakaļ ūdens tvertnē un piepildiet ūdens tvertni ar ūdeni.
4.    Restartējiet automātu, to izslēdzot un vēlreiz ieslēdzot.
5.    Atlasiet karsto ūdeni un izvadiet 2–3 tasītes karsta ūdens.

Lūdzu, ņemiet vērā! Nomainiet AquaClean filtru, ja to lietojat ilgāk par trim mēnešiem. Šis filtrs var būt aizsērējis, ja tas ir izmantots ilgāk par šo laiku.
Play Pause
Šī iespēja attiecas tikai uz Philips espresso automātiem ar Panarello vai klasisko piena putotāju.
Lai uzzinātu, vai karstā ūdens tekne ir aizsērējusi, noņemiet Panarello/klasiskā piena putotāja ārējo daļu un pārbaudiet, vai tekne nav aizsprostota ar kaļķakmeni (šādā gadījumā jūs pamanīsiet baltas daļiņas teknē vai ap to).
Ja ir izveidojies kaļķakmens aizsērējums, varat izmantot kaļķakmens noņemšanas šķīdumu, lai to novērstu.

Ja iepriekš minētie risinājumi neatrisina problēmu, sazinieties ar mums.
Sazinies ar mums

Mēs labprāt jums palīdzēsim

Vai meklējat ko citu?

Atklājiet visas Philips atbalsta iespējas

Mūsu vietni vislabāk var apskatīt, izmantojot jaunāko Microsoft Edge, Google Chrome vai Firefox versiju.