Philips atbalsts

Elektrisko zobu suku nevar savienot ar Sonicare lietotni.

Paskelbta 2019-11-17

Ja Philips Sonicare zobu suku nevar savienot ar Sonicare lietotni. Mēs varam jums palīdzēt. Veiciet šīs vienkāršās darbības.

Play Pause
  1. Ieslēdziet savā viedtālrunī Bluetooth funkciju
  2. Atveriet Philips Sonicare lietotni un dodieties uz cilni “Brush” (Suka) lietotnes apakšējā kreisajā stūrī
  3. Aktivizējiet rokturi, noņemot rokturi no lādētāja vai vienu reizi nospiežot uz zobu sukas režīmu pogu. Abos gadījumos ir jāieslēdzas roktura indikatoriem. Tagad lietotnei automātiski jāizveido savienojums ar zobu suku.
  4. Lai apstiprinātu, ka rokturis ir savienots, ieslēdziet zobu suku, un ekrānā ir jābūt redzamam taimerim, kurš uzsāk laika atskaiti no 2 minūtēm. Otrs veids ir doties uz lietotnes izvēlni apakšējā kreisajā stūrī un atlasīt “My Handle” (Mans rokturis). Šajā ekrānā Bluetooth funkcija rādīs statusu “Connected” (Savienots) vai"Not connected” (Nav savienots).

Ja statuss ir “Not connected”, atgriezieties cilnē “Brush” (Suka), kas atrodas apakšā kreisajā stūrī. Šajā laikā notiks problēmas novēršana, kas rādīs veicamās darbības, lai izveidotu savienojumu ar zobu suku.

Atrodiet šo un citus video YouTube.

Sazinies ar mums

Mēs labprāt jums palīdzēsim

Vai meklējat ko citu?

Atklājiet visas Philips atbalsta iespējas

Mūsu vietni vislabāk var apskatīt, izmantojot jaunāko Microsoft Edge, Google Chrome vai Firefox versiju.