Philips/Saeco espreso kafijas automātu nevar ieslēgt
Ja jūsu Philips/Saeco espreso kafijas automātu nevar ieslēgt, lūdzu, skatiet tālāk norādītos cēloņus un risinājumus, lai mēģinātu problēmu atrisināt patstāvīgi.
Galvenais slēdzis automāta aizmugurē nav iestatīts ieslēgtā stāvoklī
Vairumam mūsu Philips/Saeco espreso kafijas automātu ir slēdzis automāta ieslēgšanai un izslēgšanai. Tas atrodas automāta aizmugurē. Pārliecinieties, ka tas ir iestatīts ieslēgtā stāvoklī, kad vēlaties to izmantot.
Strāvas vads nav kārtīgi pievienots
Pārliecinieties, ka strāvas vads ir pareizi pievienots automātam un elektrotīkla kontaktligzdai. Ja tas joprojām nedarbojas, mēģiniet pievienot citai elektrotīkla kontaktrozetei.
Ja espreso kafijas automāts joprojām nedarbojas, lūdzu, sazinieties ar mums, lai iegūtu papildu palīdzību.
Katram produktam ir unikāls modeļa numurs. Modeļa numurs parasti sākas ar burtiem, kam seko ciparu virkne, piem., GC6440, 37PFL7403D vai SA1300.
Tālāk norādīti vairāki veidi, kā atrast modeļa numuru:
Aplūkojiet iepakojumu
Aplūkojiet produkta iekšpusi
Aplūkojiet produktu
Aplūkojiet rokasgrāmatu
Atvainojiet, mums neizdevās atrast šo produktu. Lūdzu, pārbaudiet, vai ierakstījāt pareizu modeļa numuru. Modeļa numurs sastāv no burtiem, kam seko cipari (piemēram, HX9903, SP9820). Ja ar modeļa numuru neizdodas atrast nekādus rezultātus, iesakām sazināties ar mūsu atbalsta centru.
Meklēšanas rezultāti {words} ({number} produktiem)
Mēs atradām {number} produktus, kas ir pieejami ārpus jūsu valsts, tāpēc varat nesaņemt vietējos piedāvājumus.