Philips atbalsts

Pēc AquaClean filtra uzstādīšanas Philips espresso automāts aicina veikt atkaļķošanu

Paskelbta 24 August 2023
Pastāv vairāki iemesli, kāpēc Philips espresso automāts pēc AquaClean filtra uzstādīšanas aicina veikt atkaļķošanu. Iespējamos risinājumus skatiet tālāk. Lūdzu, ņemiet vērā! Svarīgi ir ņemt vērā — ja jūs jau izmantojat AquaClean ūdens filtru, kādā brīdī pēc 8 filtra darbības cikliem jums tāpat būs jāveic automāta atkaļķošana.
Oranžā krāsā mirgojoša AquaClean filtra ikona norāda, ka jāmaina filtrs. Kamēr šī ikona mirgo, jūs varat nomainīt filtru, pirms tam neveicot automāta atkaļķošanu. Ja nenomainīsiet AquaClean ūdens filtru, oranžais indikators ar laiku izdzisīs. Šādā gadījumā pirms jauna ūdens filtra ievietošanas jums jāatkaļķo automāts. Pirms sākat lietot AquaClean filtru, automātam nedrīkst būt kaļķa nosēdumu.
Kad ir uzstādīts un aktivizēts AquaClean filtrs, AquaClean indikators iedegas zilā krāsā, norādot, ka AquaClean ūdens filtrs ir aktīvs.

Ja AquaClean indikators nedeg zilā krāsā, tad filtrs nav aktīvs, un tas ir jāuzstāda un jāaktivizē. Lai to izdarītu, izpildiet tālāk norādītās darbības vai noskatieties mūsu videomateriālu.

1. Kratiet filtru aptuveni 5 sekundes. 
2. Filtram atrodoties otrādi, iegremdējiet to krūzē ar aukstu ūdeni, pakratiet/nedaudz piespiediet to un pagaidiet, līdz no tā vairs nenāk gaisa burbulīši.
3. Tagad filtrs ir gatavs lietošanai un to var ievietot ūdens tvertnē.
4. Ieslēdziet kafijas automātu. 
5. Ievietojiet filtru vertikāli uz ūdens tvertnē esošā filtra savienojuma. Spiediet to uz leju līdz zemākajam iespējamajam punktam.
6. Piepildiet ūdens tvertni ar svaigu ūdeni līdz maksimālā līmeņa atzīmei un ievietojiet to atpakaļ automātā.
7. 3 sekundes turiet nospiestu AquaClean filtra ikonu, līdz tā sāk mirgot.
8. Novietojiet bļodu zem karstā ūdens teknes un nospiediet palaišanas pogu. Automāts izvadīs nelielu daudzumu silta ūdens.
9. Kad tas ir izdarīts, AquaClean filtra indikators iedegsies zilā krāsā, norādot, ka AquaClean ūdens filtrs ir aktivizēts.

Vai šie risinājumi nenovērsa problēmu? Lūdzu, sazinieties ar mums, lai saņemtu turpmāku palīdzību.
Play Pause
Sazinies ar mums

Mēs labprāt jums palīdzēsim

Vai meklējat ko citu?

Atklājiet visas Philips atbalsta iespējas

Mūsu vietni vislabāk var apskatīt, izmantojot jaunāko Microsoft Edge, Google Chrome vai Firefox versiju.