Philips atbalsts

Kā Philips Airfryer izmantot priekšiestatījumus?

Paskelbta 2023. gada 15. februāris
Philips Airfryer priekšiestatītās gatavošanas iespējas sniedz jums ērtības un atvieglo darbību. Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, izlasiet mūsu rakstu tālāk.
priekšiestatījumi

Kas ir priekšiestatījumi

Priekšiestatītās gatavošanas programmās ir iepriekš saglabāti Airfryer iestatījumi, kas var palīdzēt ātri un ērti izvēlēties laiku un temperatūru. 

Priekšiestatījumu ikonas atrodas Airfryer displejā (skatiet attēlu tālāk). Lai tos atlasītu, varat izmantot izvēlnes pogu, QuickControl vadības ripu vai pieskarties ikonai atkarībā no Airfryer modeļa. 

Visbiežāk izmantotie priekšiestatījumi ir šādi: 
  1. “saldētas uzkodas”, piemēram, saldēti frī kartupeļi, saldētas kartupeļu daiviņas u.c.; 
  2. “svaigi frī kartupeļi”, sagriezti no svaigiem kartupeļiem, kas nav iepriekš cepti vai saldēti;
  3. “cālis”, stilbiņi, spārni vai vesela vista;
  4. “zivs”, vesela zivs vai fileja;
  5. “kūka” vai cita veida cepšana;
  6. “siltuma saglabāšana”.

Atkarībā no Airfryer modeļa pieejamo opciju skaits un klāsts var mainīties. Vairāk informācijas meklējiet lietotāja rokasgrāmatā. Jūs varat to skatīt un lejupielādēt, ievadot savu modeļa numuru šeit: www.philips.com/support. Modeļa numurs ir norādīts uzlīmē ierīces apakšā.

Tālāk redzamajā attēlā skatiet dažus priekšiestatījumu ikonu piemērus.
priekšiestatījumu ikonas

Labākie gatavošanas rezultāti

Ja izmantojat priekšiestatījumu un gatavojat mazāku/lielāku sastāvdaļu daudzumu, nekā norādīts lietotāja rokasgrāmatā, lūdzu, pielāgojiet gatavošanas laiku, lai nodrošinātu vislabāko gatavošanas rezultātu.

Personalizējiet priekšiestatījumus (tikai HD9285)

Jūs varat personalizēt priekšiestatījumus, ātri nospiežot vēlamā priekšiestatījuma ikonu un pielāgojot laiku un/vai temperatūru. Pēc tam turiet nospiestu to pašu priekšiestatījuma ikonu, līdz ierīce sāk pīkstēt, lai saglabātu personīgos iestatījumus.

Lai atiestatītu priekšiestatījuma noklusējuma laiku un temperatūru, ātri nospiediet vēlamā iestatījuma ikonu, pēc tam vēlreiz turiet nospiestu to pašu priekšiestatījuma ikonu, līdz atskan pīkstiens.


Vai šie risinājumi palīdzēja novērst problēmu? Ja nē, sazinieties ar mums, lai saņemtu turpmāku palīdzību.
Sazinies ar mums

Mēs labprāt jums palīdzēsim

Vai meklējat ko citu?

Atklājiet visas Philips atbalsta iespējas

Mūsu vietni vislabāk var apskatīt, izmantojot jaunāko Microsoft Edge, Google Chrome vai Firefox versiju.