Philips atbalsts

SENSEO® kafijas automātam radusies noplūde

Paskelbta 14 November 2023
Ja ievērojat, ka SENSEO® kafijas automātam radusies kafijas vai ūdens noplūde, to, iespējams, var novērst ar vienkāršu risinājumu. Izmantojiet šo iespējamo cēloņu un risinājumu sarakstu, lai problēmu novērstu pašrocīgi.
Vispirms nosakiet, kur radusies noplūde, izmantojot tālāko attēlu. 
  • Vai jūsu SENSEO® kafijas automātam noplūde radusies apakšdaļā? Skatiet A sadaļu
  • Vai jūsu SENSEO® kafijas automātam noplūde radusies teknē vai uzliešanas mezglā? Skatiet B sadaļu
Kurā vietā SENSEO kafijas automātam ir radusies noplūde
Tvertnē pārāk daudz ūdens
Neiepildiet ūdens tvertnē vairāk ūdens par maksimālā ūdens līmeņa atzīmi, lai novērstu tā pārplūšanu. Pārāk liela ūdens daudzuma dēļ liekais ūdens var nokļūt SENSEO® kafijas automāta apakšdaļā.

Pilna pilienu paplāte
Regulāri iztukšojiet SENSEO® kafijas automāta pilienu paplāti, lai novērstu tās pārplūšanu.

Ūdens tvertne ir ieplaisājusi vai salūzusi
Ja ūdens tvertne ir ieplaisājusi, bojāta vai salauzta, jūs varat pasūtīt jaunu mūsu tiešsaistes veikalā.

Vai jūsu kafijas automāta apakšdaļā joprojām ir noplūde, un šie risinājumi nepalīdzēja novērst problēmu? Lūdzu, sazinieties ar mums, lai saņemtu turpmāku palīdzību.
 
Kafijas spilventiņš nav novietots pareizi
Novietojiet kafijas spilventiņus ar izliekto pusi uz leju spilventiņu turētāja vidū, lai nodrošinātu labu kafijas plūsmu.

Gumijas blīvgredzens ir iestrēdzis
Pārliecinieties, vai gumijas blīvgredzens ir pareizi novietots ap ūdens sadales diska malu (skatiet 1. attēlu).

Aizsērējis spilventiņu turētājs
Izmazgājiet spilventiņu turētāja vidū esošo sietu ar suku un siltu ūdeni vai mazgājiet to trauku mazgājamajā mašīnā (skatiet 2. attēlu). Ja siets pēc tīrīšanas joprojām ir aizsērējis, atkaļķojiet spilventiņu turētāju, to ievietojot un 30 minūtes mērcējot atkaļķotāja šķīdumā.

Aizsērējusi kafijas tekne
Izjauciet SENSEO® kafijas automāta kafijas tekni un nomazgājiet visas daļas ar siltu ūdeni vai trauku mazgājamajā mašīnā. Lai iegūtu detalizētus norādījumus par kafijas teknes izjaukšanu un tīrīšanu, skatiet ierīces komplektācijā iekļauto lietotāja rokasgrāmatu.

Kafijas savācējs ir pazudis
Gādājiet, ka vienmēr lietojat kafijas savācēju, kad izmantojat SENSEOⓇ Switch kafijas automātu. Bez kafijas savācēja pie kafijas teknes var noplūst ūdens.

Ūdens pilēšana uzsilšanas laikā
Ja ievērojat, ka uzsilšanas laikā no kafijas teknes pil ūdens, kafijas automātu nepieciešams atkaļķot. Modelim SENSEOⓇ Switch tā ir normāla parādība un pilēšana izzudīs, kad ūdens ir uzsildīts. 

Ja neviens no šiem risinājumiem nepalīdz novērst problēmu, sazinieties ar mums, lai saņemtu turpmāku palīdzību.
 
Sazinies ar mums

Mēs labprāt jums palīdzēsim

Vai meklējat ko citu?

Atklājiet visas Philips atbalsta iespējas

Mūsu vietni vislabāk var apskatīt, izmantojot jaunāko Microsoft Edge, Google Chrome vai Firefox versiju.