Philips atbalsts

No mana Philips espresso automāta neplūst kafija

Paskelbta 24 August 2023
Ja no jūsu Philips espresso automāta neplūst kafija, zemāk skatiet iespējamos cēloņus un veidus, kā atrisināt šo problēmu.

Ja to pamanāt, pirmo reizi lietojot aparātu, ņemiet vērā, ka tādā gadījumā ir normāli, ja ir tikai daži kafijas pilieni. Pēc vēl dažu tasīšu pagatavošanas vajadzētu būt iespējai iegūt paredzēto kafijas daudzumu. 
 
Ja espresso automāts rada skaļu troksni un ūdens nenonāk ūdens tvertnē, tas parasti ir saistīts ar iesprostotu gaisu. 
Veiciet turpmāk minētās darbības, lai to atrisinātu.
1.    Izslēdziet automātu.
2.    Iztukšojiet ūdens tvertni un izņemiet AquaClean filtru (vai jebkādu citu ūdens filtru, ko izmanto jūsu automātā).
3.    Piepildiet ūdens tvertni ar ūdeni un ievietojiet atpakaļ vietā.
4.    Ieslēdziet kafijas automātu. Kad automāts ir uzkarsēts, atlasiet karsto ūdeni un izvadiet 2–3 krūzītes karstā ūdens.

Ja izmantojat AquaClean filtru, veiciet šīs papildu darbības, lai nodrošinātu, ka pirms lietošanas filtrs tiek sagatavots un uzstādīts pareizi.
1.    Pakratiet AquaClean ūdens filtru 5 sekundes.
2.    Iegremdējiet filtru ar augšpusi uz leju tvertnē/bļodā ar ūdeni, līdz vairs neparādās gaisa burbulīši.
3.    Ievietojiet filtru atpakaļ ūdens tvertnē un piepildiet ūdens tvertni ar ūdeni.
4.    Restartējiet automātu, to izslēdzot un vēlreiz ieslēdzot.
5.    Atlasiet karsto ūdeni un izvadiet 2–3 tasītes karsta ūdens.

Lūdzu, ņemiet vērā! Nomainiet AquaClean filtru, ja to lietojat ilgāk par trim mēnešiem. Šis filtrs var būt aizsērējis, ja tas ir izmantots ilgāk par šo laiku.
Play Pause
Ja uzliešanas mezgls ir netīrs vai aizsērējis, arī tas var būt iemesls, kāpēc no jūsu espresso automāta neplūst kafija. 
Lai to novērstu, ir svarīgi katru nedēļu izskalot uzliešanas mezglu, kā paskaidrots turpmākajās darbībās (vai kā parādīts mūsu pamācības video).

1.    Izslēdziet espresso automātu. Pagaidiet 15 līdz 20 sekundes, līdz tas ir pilnībā izslēdzies un vairs nerada trokšņus.
2.    Atveriet apkopes durtiņas un izņemiet uzliešanas mezglu. To varat izņemt, nospiežot pogu “PUSH” uz labo pusi, turot to un velkot to ārā uz savu pusi.
3.    Izskalojiet uzliešanas mezglu ar remdenu ūdeni un ļaujiet tam nožūt, pirms liekat to atpakaļ.

Piezīme. Lai veiktu rūpīgu uzliešanas mezgla tīrīšanu, ieteicams izmantot Philips kafijas eļļas likvidēšanas tableti (CA6704).
Play Pause
Vēl viens iemesls, kāpēc kafija neplūst, varētu būt aizsērējusi padeves tekne. 
Lai to iztīrītu, varat izmantot cauruļu tīrītāju vai adatu, lai atbrīvotos no netīrumiem.
Ja, izmantojot maltas kafijas pagatavošanas funkciju, tiek pārsniegts pareizais kafijas biezumu daudzums, uzliešanas mezgls var tikt pārpildīts: kafijas pulveris tiks izmests un kafijas automāts neizsniegs kafiju.

Lai to novērstu, izmantojot maltas kafijas pagatavošanas funkciju:  pirms maltas kafijas iepildīšanas maltas kafijas nodalījumā pārliecinieties, ka automāts ir pareizi ieslēgts un sagatavots lietošanai. Iepildiet tikai vienu pilnu maltās kafijas karoti, izmantojot komplektācijā iekļauto karoti, un nodrošiniet, ka tā nenosedz augšējo atveri.
Ja jūsu espresso automātā ir kaļķakmens, tas var izraisīt darbības traucējumus.
Visiem Philips espresso automātiem ir īpašs kaļķakmens noņemšanas indikators, un mēs iesakām atkaļķot automātu, tiklīdz automāts norāda, ka tas jādara.
Vēl viens iespējamais iemesls, kāpēc no kafijas automāta neplūst kafija, ir maltās kafijas nodalījums. 
Ja iemesls ir šāds, to varat atrisināt, izpildot tālāk aprakstītās darbības vai izmantojot lietošanas pamācību video.

1.    Izslēdziet espresso automātu. Pagaidiet 15 līdz 20 sekundes, līdz tas ir pilnībā izslēdzies un vairs nerada trokšņus.
2.    Atveriet apkopes vāku un izņemiet uzliešanas mezglu, nospiežot pogu “PUSH” uz labo pusi, turiet to un velciet to ārā uz savu pusi.
3.    Atveriet maltās kafijas nodalījuma vāku un ievietojiet tajā karotes kātu.
4.    Virziet kātu uz augšu un uz leju, līdz aizsērējumu radījusī maltā kafija izbirst.
Ja šie risinājumi nenovērš problēmu, lūdzu, sazinieties ar mums, lai saņemtu turpmāku palīdzību.
 
Play Pause
Sazinies ar mums

Mēs labprāt jums palīdzēsim

Vai meklējat ko citu?

Atklājiet visas Philips atbalsta iespējas

Mūsu vietni vislabāk var apskatīt, izmantojot jaunāko Microsoft Edge, Google Chrome vai Firefox versiju.