Philips atbalsts

Philips espresso kafijas automāts izmet kafijas pulveri, nepagatavojot kafiju

Paskelbta 24 August 2023

Jūsu Philips espresso kafijas automāts izmetīs kafijas pulveri, ja kafijas pagatavošana tiek atcelta. Turpiniet lasīt tālāk, lai uzzinātu vairāk informācijas un risinājumu.

Lai izmantotu iepriekš maltas kafijas funkciju kafijas pagatavošanai, pirms iepriekš maltas kafijas iepildīšanas iepriekš maltas kafijas tvertnē automātam ir jābūt ieslēgtam un gatavam lietošanai. 

Iepildiet tikai vienu pilnu maltās kafijas karoti, izmantojot komplektācijā iekļauto karoti, un noņemiet lieko daudzumu. Ieliekot pārāk daudz maltās kafijas, uzliešanas mezgls var pārpildīties, kā rezultātā kafijas pagatavošanas process tiks atcelts. Kafijas pulveris tiks izmests, un kafija netiks izvadīta. 
Netīra vai nosprostota uzliešanas mezgla dēļ no automāta var netikt izvadīta kafija. Uzliešanas mezglu ir nepieciešams izskalot katru nedēļu. Rīkojieties šādi vai noskatieties mūsu mācību video: 
  1. Izslēdziet automātu un uzgaidiet, līdz tas ir pilnībā izslēdzies un vairs nav dzirdamas nekādas skaņas (tas aizņem aptuveni 15–20 sekundes).
  2. Atveriet apkopes durtiņas un izņemiet uzliešanas mezglu, pogu “PUSH” nospiežot uz labo pusi, to turot un velkot to ārā uz savu pusi.
  3. Rūpīgi izskalojiet uzliešanas mezglu ar remdenu ūdeni un ļaujiet tam nožūt, pirms liekat to atpakaļ.
Play Pause

Uzliešana tiks atcelta, ja pirms kafijas uzliešanas nav pietiekami daudz kafijas pupiņu. Kafijas pulveris pēc tam tiks izmests kafijas biezumu tvertnē. 

Lai novērstu šo problēmu, pirms sākat pagatavot dzērienu, pārliecinieties, ka ir iepildīts pietiekams kafijas pupiņu daudzums. 
 

Šīs darbības nepalīdz novērst problēmu? Lūdzu, sazinieties ar mums, lai saņemtu turpmāku palīdzību.

Sazinies ar mums

Mēs labprāt jums palīdzēsim

Vai meklējat ko citu?

Atklājiet visas Philips atbalsta iespējas

Mūsu vietni vislabāk var apskatīt, izmantojot jaunāko Microsoft Edge, Google Chrome vai Firefox versiju.