1
Produkti

Philips saistībā ar koronavīrusa izplatību

 

Philips klientu un darbinieku veselība un drošība ir mūsu galvenā prioritāte. Šajā grūtajā laikā, saistībā ar koronavīrusa uzliesmojumu, mēs veicam visus nepieciešamos piesardzības pasākumus.

 

Mēs sekojam līdzi vadlīnijām no Pasaules veselības organizācijas (WHO) un vietējām autoritātēm un turpinām uzlabot mūsu piesardzības pasākumus

 

Mūsu internetveikals turpina darbību, kā parasti. Lai gan šie ir grūti apstākļi, mēs darām visu, kas iespējams, lai turpinātu jums nodrošināt pieredzi, ko gaidāt no mums.

Piegāde

 

Mūsu noliktavas un izplatīšanas partneri veic papildu higiēnas pasākumus, lai preces droši piegādātu līdz jūsu mājām. Mēs pastāvīgi uzraugām situāciju un ļoti cieši sadarbojamies ar partneriem, lai nodrošinātu visu obligāto veselības un higiēnas normu ievērošanu. 

 

Dažās vietās savākšanas punkti var būt slēgti, taču preces joprojām var nogādāt jūsu mājās. Mēs piedāvājam bezmaksas piegādi visā Latvija.

Preču atgriešana

 

Mūsu preču atgriešanas pakalpojums vēl ir pieejams ar paņemšanu no jūsu mājām ar DPD. Lai saņemtu vairāk informācijas par preču atgriešanu un aizpildītu preču atgriešanas formu, lūdzu atveriet.

Patērētāju atbalsts

 

Mūsu patērētāju atbalsta aģenti ir pieejami, lai nodrošinātu jums atbalstu. Iespējams, ka darba stundas ir izmainītas un jūs varēsiet dzirdēt papildus fona trokšņus zvana laikā. Aģenti var strādāt no mājām, lai rūpētos par savu veselību un drošību. Paš-palīdzības opcijas joprojām ir pieejamas. 

Serviss un remonts

 

Saistībā ar profilaktiskajiem pasākumiem no vietējām pašvaldībām, daudzi no mūsu vietējiem servisa un remonta centriem var būt pagaidām slēgti, vai to darba laiks var būt mainīts. Strādājošie servisa un remonta centri ņem vērā papildus higiēnas piesardzības pasākumus.

 

Mūsu servisa tīkls joprojām ir pieejams, lai veiktu produktu remontu, ar papildus drošības un higiēnas pasākumiem. Tas var aizņemt nedaudz vairāk laika nekā parasti. Mēs centīsimies jums ziņot par jaunumiem.

Drošības pasākumi, ko mēs ievērojam ir visu veselibai un drošībai. Šī ir mūsu galvenā prioritāte. Mēs novērtējam jūsu sapratni, šajā nepieredzētajā situācijā.

    BUJ

    Vai es varu joprojām pasūtīt preces Philips online veikalā?
    Jā, Philips tiešsaistes veikals strādā. Jūs varat turpināt iepirkties tiešsaistē. 

    Vai šī informācija bija noderīga?

    Vai mans pasūtījums tiks piegādāts laikā?
    Piegādes laiki var tikt iespaidoti saistībā ar papildus drošības pasākumiem. Jūsu pasūtījums tiks nosūtīts, tik līdz tas būs iespējams. Mēs ziņosim jums piegādes procesa laikā.

    Vai šī informācija bija noderīga?

    Vai es joprojām varu saņemt sūtījumu saņemšanas vietā?
    Mēs iesakām izvelēties piegādi uz mājām vai saņemšanas punkta vietā. Vietējo pašvaldību drošības pasākumi var būt saistīti ar visa veida mazumtirdzniecības aktivitāšu (veikalu,restorānu,bāru) slēgšanu uz nenoteiktu laiku. Daudzi saņemšanas punkti var tikt slēgti, tāpēc nevaram nodrošināt, ka tas ko izvēlējāties, strādās, kad jums tas būs nepieciešams. Ja jūs vēlaties izvēlēties saņemšanas punktu, lūdzu dariet to, kad saņemat īsziņu no DPD, atverot linku un pārsūtot paku uz tuvāko saņemšanas punktu. Saņemšanas punkta piegādes opcija nav pieejama, ja jūs esat izvēlējies apmaksu pasūtījuma piegādes laikā.

    Vai šī informācija bija noderīga?

    Ko darīt, ja man ir nepieciešams atgriezt pirkumu?
    Jūs varat atgriezt produktu bez maksas 30 dienu laikā pēc pirkuma datuma. Sūtījumu paņems no jūsu mājām DPD kurjers. Lai atgrieztu preces, lūdzu, aizpildiet preču atgriešanas veidlapu un mūsu klientu apkalpošanas pārstāvis sazināsies ar jums, lai iegūtu sīkāku informāciju. 

    Vai šī informācija bija noderīga?

    Vai droši saņemt sūtījumus?

    Mēs savās noliktavās veicam papildu piesardzības pasākumus. Pēc iepakojuma saņemšanas iesakām mazgāt rokas.

     

    Pasaules veselības organizācija iesaka, ka "iespējamība, ka inficēta persona inficē komerciālas preces ir zema un iespējamība saņemt vīrusu COVID-19 no paciņas, kas ir tikusi sūtīta un pārcietusi dažādus apstākļus un temperatūras ir zema."

    Vai šī informācija bija noderīga?

    Vai es joprojām varu savus produktus salabot pie Philips?
    Dažās valstīs servisa centri ir īslaicīgi slēgti vai to darbība ir ierobežota. Ieteicams pirms apmeklējuma sazināties ar vietējo servisa centru.

    Vai šī informācija bija noderīga?