Latvija
PN banner image

Paziņojums par Philips Sonicare lietotnes privātumu


Šis paziņojums par konfidencialitāti pēdējo reizi tika atjaunināts 2022. gada 14. oktobrī.

Lietotne Philips Sonicare („Lietotne”) sniedz padomus lietotājiem visā pasaulē, kā uzlabot zobu tīrīšanas un mutes higiēnas ieradumus (“Pakalpojumi”). Lietotne izmanto personas datus, ko apkopo vai apstrādā Philips Sonicare savienotā zobu suka (“Ierīce”) un/vai lietotne.

 

Šī paziņojuma par privātumu mērķis ir palīdzēt jums izprast mūsu privātuma praksi, kad izmantojat mūsu Pakalpojumus, tostarp informēt, kādu informāciju un personas datus mēs apkopojam, kādēļ mēs tos apkopojam un ko mēs ar tiem darām, kā arī izklāstīt jums jūsu personiskās tiesības. Saskaņā ar šo paziņojumu par konfidencialitāti jūsu personas datu pārzinis ir Philips Oral Healthcare, LLC adrese 22100 Bothell Everett Highway, Bothell WA 98021, ASV (“Philips”, “mūsu”, “mēs” vai “mūs”).

 

Izlasiet arī mūsu paziņojumu(-us) par analītikas lietošanas noteikumiem, kuros aprakstīti nosacījumi, kas regulē jūsu Pakalpojumu lietojumu.

Kādu informāciju un personas datus mēs apkopojam un kādā nolūkā?


Mēs saņemam vai apkopojam informāciju un personas datus, kā detalizēti aprakstīts tālāk tekstā, kad nodrošinām jums Pakalpojumus, tostarp tad, kad piekļūstat lietotnei, to lejupielādējat un instalējat. Mēs jūsu personas datus saistām, izmantojot unikālus identifikatorus.

account data

Sensitīvi personas dati

Mēs apkopojam šādus datus par mutes higiēnu:


 

  •  Jūsu Ierīces zobu tīrīšanas dati, tostarp jūsu paradumi, sesijas informācija un sensora dati (piemēram, režīms, pozīcija, kustība un sukas spiediens), akumulatora uzlādes līmenis, sukas galviņas veids un kalpošanas ilgums.

 

  • Jūsu zobu tīrīšanas informāciju, tostarp mērķi un informāciju par citiem mutes higiēnas ieradumiem/darbībām (piemēram, zobu diegošanu un skalošanu), kā arī jūsu atbildes uz mūsu reģistrēšanās aptaujas lapā Personalizācija un sadaļā Focus Area (Mērķa zona) sniegtajiem jautājumiem (piemēram, par aplikuma veidošanos, asiņojošām vietām, smaganu atkāpšanos un iespējamiem caurumiem); un jūsu zobu tīrīšanas sākuma pozīcija (tas ir, vieta mutē, kur vēlaties sākt tīrīt zobus).

 

Mēs apkopojam šos datus, lai nodrošinātu jums Pakalpojumus, tostarp atsauksmju sniegšanu un reāllaika norādes zobu tīrīšanai tās laikā, lai nosūtītu jūsu pašpiegādes paziņojumus un/vai ziņojumus lietotnē saistībā ar pakalpojumiem, nodrošinātu pielāgotu programmu tūlītējai piemirstu punktu apstrādei, sekotu līdzi jūsu sukas galviņas efektivitātei un brīdinātu par sukas galviņas nomaiņu, kā arī sūtītu jums mutes skalošanas vai mēles tīrīšanas atgādinājumus. Jūsu mutes kopšanas informāciju mēs saistām ar jūsu kontu.

 

Pirms jebkādu sensitīvu datu apkopošanas mēs informējam jūs un lūdzam jūsu piekrišanu saskaņā ar Regulas (ES) 2016/679 9. panta 2. punkta a) apakšpunktu. Izņemot iepriekš minēto informāciju, mēs nepieprasām jums sūtīt vai atklāt mums jebkādus citus sensitīvus personas datus (piemēram, sociālās apdrošināšanas numurus, informāciju saistībā ar rasi vai etnisko piederību, politiskajiem uzskatiem, reliģisko, filozofisko vai cita veida pārliecību, veselības stāvokli, dzimumdzīvi vai seksuālo orientāciju, biometriskajiem datiem vai ģenētiskajām īpašībām, sodāmību vai līdzdalību arodbiedrībās), izmantojot lietotni vai jebkādos citos veidos.

Lasīt vairākLasīt mazāk

Konta dati
Mēs apkopojam jūsu personas datus, kad jūs izveidojat kontu. Varat pieteikties lietotnē, izmantojot Philips kontu vai sociālo tīklu profilu, tostarp Apple kontu.


  • Personas dati, ko mēs apkopojam, var ietvert jūsu vārdu, uzvārdu, e-pasta adresi, valsti, valodu un paroli. Mēs apstrādājam arī informāciju par jūsu lietotnes pielietojumu, tostarp par jūsu sesiju, pieteikšanās un autentifikācijas informāciju, ko mēs izmantojam, lai pārvaldītu jūsu kontu. Ja lietotāji ir no Ķīnas, mēs apkopojam arī viņu tālruņa numurus.
     
  • Ja izvēlaties pieteikties, izmantojot sociālo tīklu, personas dati, ko mēs apkopojam, var ietvert jūsu profila publisko pamatinformāciju (piemēram, profila attēlu, identifikatoru, dzimumu, profila vietrādi, dzimšanas dienu, mājaslapu un atrašanās vietu) un e-pasta adresi autentifikācijas vajadzībām. Šajā gadījumā jūsu sociālā tīkla nodrošinātājs var apkopot informāciju par to, ka izmantojat lietotni un piesakāties, izmantojot sociālā tīkla kontu. Uzmanīgi izlasiet sociālā tīkla nodrošinātāja (piemēram, Facebook, Google, Apple) paziņojumu par privātumu, lai uzzinātu par nodrošinātāja privātuma praksi, tostarp par to, kāda veida personas datus nodrošinātājs apkopo un kā viņš tos izmanto, apstrādā un aizsargā.
     
  •  Mēs izmantojam jūsu konta datus, lai izveidotu un pārvaldītu jūsu kontu un sniegtu personalizētus pakalpojumus. Varat izmantot savu kontu, lai droši pieteiktos lietotnē. Ja izveidojāt Philips kontu, kuru izmantot, lai pieteiktos lietotnē, mēs nosūtīsim jums sveiciena e-pasta ziņojumu, lai verificētu jūsu lietotājvārdu un paroli, lai varētu sniegt atbildes uz jūsu jautājumiem, lai sūtītu jums tikai ar pakalpojumiem saistītus paziņojumus vai tiešā mārketinga informāciju, ja devāt piekrišanu tās saņemšanai. Varat arī izmantot savu Philips kontu, lai pasūtītu vai reģistrētu Philips produktus vai pakalpojumus, piedalītos akcijās vai spēlēs, sociālo tīklu pasākumos saistībā ar Philips akcijām (piemēram, atzīmējot ar “Patīk” vai kopīgojot) un produktu testēšanā vai aptaujās.

 

Mēs izmantojam jūsu konta datus ar mērķi nodrošināt Pakalpojumus, tādēļ mēs uzskatām šo apstrādi par būtisku, lai izpildītu līgumu, kurā jūs esat norādīts kā puse un kurš ir likumisks saskaņā ar Regulas (ES) 2016/679 6. panta 1. punkta b) apakšpunktu.

Lasīt vairākLasīt mazāk

Cookies Image

Sīkfaili un analītika

Mēs izmantojam sīkfailus, atzīmes vai līdzīgu tehnoloģiju (“Sīkfaili”), lai darbinātu, nodrošinātu, uzlabotu, izprastu un pielāgotu mūsu Pakalpojumus. Sīkfaili ļauj mums atpazīt jūsu mobilo ierīci un apkopot jūsu informāciju un personas datus, tostarp jūsu unikālo lietotāja ierīces numuru, jūsu mobilās ierīces IP adresi, mobilā interneta pārlūka veidu vai operētājsistēmu, ko izmantojat, datus par sesijām un lietojumu vai ar pakalpojumiem saistītu veiktspējas informāciju, kas tiek uzskatīta par informāciju par jūsu lietotnes lietojumu. Šo informāciju mēs izmantojam arī, lai parādītu katrai valstij raksturīgu saturu (tostarp informāciju vietējā valodā).


Ja piekrītat palīdzēt uzlabot šo lietotni, mēs apkopojam un apstrādājam jūsu mobilās ierīces un lietotnes lietojuma informāciju, kā norādīts mūsu analītikas paziņojumā(-os), ko varat atrast lietotnes iestatījumos. Lai to paveiktu, mēs varam izmantot vairākus pakalpojumu sniedzējus, kas apstrādā jūsu lietotnes datus mūsu vārdā un saskaņā ar mūsu norādījumiem. Mūsu pakalpojumu sniedzēji izmanto sīkfailus, lai palīdzētu mums apkopot jūsu informāciju. Pirms Sīkfailu lietošanas analīzes nolūkiem mēs lūgsim jūsu piekrišanu saskaņā ar 6. panta 1. punktu. a) apakšpunktu.

Lasīt vairākLasīt mazāk

Data filled in by you

Vērtējumu un atsauksmju dati

Ja ierakstīsiet lietotņu veikalā atsauksmi vai vērtējumu par lietotni, mēs varam apstrādāt šo informāciju, lai atbildētu uz jūsu komentāriem un jautājumiem, saprastu, kādas ir jūsu izjūtas lietotnes lietošanas laikā, izprastu to, kā jūs uztverat lietotni un mūsu zīmolu kopumā, un izmantotu šos secinājumus lietotnes uzlabošanai. Mēs varam redzēt vienīgi jūsu lietotājvārdu, ko izmantojat lietotņu veikalā, vērtējumu, komentārus un citus datus, ko esat izvēlējušies nosūtīt mums vai padarīt publiski pieejamus. Mēs nesasaistīsim šo informāciju ar jūsu konta pieteikšanās datiem vai citiem datiem, ko esam no jums saņēmuši. Kad jūs pieprasāt klientu atbalstu, mēs varam izmantot jūsu datus, lai risinātu jūsu problēmu un sniegtu jums norādījumus, atvieglojot palīdzības saņemšanas procesu. Mēs uzskatām, ka jūsu vērtējumu un atsauksmju datu apstrādes pamatojums ir Philips leģitīmās intereses un tā ir likumīga saskaņā ar Regulas (ES) 2016/679 6. panta 1. punkta f) apakšpunktu.

Cookies Image

Klientu atbalsta dati

Kad jūs pieprasāt klientu atbalstu, mēs varam lūgt jums iesniegt informāciju saistībā ar jūsu Pakalpojumu lietojumu, tostarp informāciju par jūsu mijiedarbību ar Philips, un norādīt, kā sazināties ar jums, lai mēs varētu nodrošināt pieprasīto atbalstu. Mēs darbinām un nodrošinām Pakalpojumus, tostarp nodrošinām klientu atbalstu, un uzlabojam, labojam un pielāgojam Pakalpojumus. Turklāt mēs izmantojam jūsu informāciju, lai sniegtu jums atbildi, kad sazināties ar mums.

 

Mēs uzskatām klientu atbalsta datu apstrādi par būtisku, lai izpildītu līgumu, kurā jūs esat norādīts kā puse un kurš ir likumisks saskaņā ar Regulas (ES) 2016/679 6. panta 1. punkta b) apakšpunktu. Dažos gadījumos mēs uzskatām, ka jūsu klientu atbalsta datu apstrādes pamatā ir likumīgas Philips intereses un, ka tā ir likumiska saskaņā ar Regulas (ES) 2016/679 6. panta 1. punkta f) apakšpunktu.

Combined data

Apvienotie dati

Mēs varam apvienot jūsu personas datus, tostarp Konta datus un Sīkfailus, ar datiem, kas apkopoti, kamēr jūs mijiedarbojaties ar Philips digitālajiem kanāliem, un tos lietojat, piemēram, sociālajiem tīkliem, tīmekļa vietnēm, e-pastiem, lietotnēm un saistītajiem produktiem, tostarp ar IP adresēm, Sīkfailiem, informāciju par mobilo ierīci, ziņojumiem, uz kuriem noklikšķināt vai kuriem pieskaraties, informācijai par atrašanās vietu un tīmekļa vietnēm, ko apmeklējat.

 

Mēs izmantojam jūsu apvienotos datus, lai uzlabotu lietotnes, Ierīces un Pakalpojumu saturu, funkcionalitāti un lietojamību, kā arī izstrādātu jaunus produktus un pakalpojumus. Šajā gadījumā mēs uzskatām, ka jūsu apvienoto datu apstrādes pamatā ir likumīgas Philips intereses un ka tā ir likumiska saskaņā ar Regulas (ES) 2016/679 6. panta 1. punkta f) apakšpunktu. Pirms jebkādu sensitīvu datu apstrādes šajā sadaļā minētajos nolūkos, mēs informējam jūs un lūdzam jūsu piekrišanu saskaņā ar Regulas (ES) 2016/679 9. panta 2. punkta a) apakšpunktu. Mēs varam apkopot jūsu apvienotos datus, noņemot personu identificējošus datus, lai izveidotu publikācijas, prezentācijas, ziņojumus vai citu (mārketinga) informāciju, kuru varam izmantot gan iekšējiem, gan ārējiem nolūkiem.

 

Ja piekritīsiet saņemt reklāmas paziņojumus par Philips produktiem, pakalpojumiem, pasākumiem un akcijām, kuras jūs varētu interesēt, ņemot vērā jūsu preferences un darbības tiešsaistē, mēs varam nosūtīt jums mārketinga un reklāmas materiālus pa e-pastu vai uz tālruni, vai arī izmantot šim nolūkam citus digitālos kanālus, piemēram, mobilās lietotnes un sociālos tīklus. Lai varētu pielāgot materiālus jūsu preferencēm un darbībām tiešsaistē un nodrošinātu jums saistošu un personalizētu pieredzi, mēs varam analizēt jūsu apvienotos datus. Jūs varat atteikties un atcelt abonēšanu šādai saziņai jebkurā laikā. Pirms akcijas materiālu sūtīšanas mēs lūgsim jūsu piekrišanu atbilstoši ar Regulas (ES) 2016/679 6 panta 1. punktam. a) apakšpunktu.

Lasīt vairākLasīt mazāk

Atļaujas

Lietotne var pieprasīt jūsu atļauju piekļūt mobilās ierīces krātuves līdzekļiem, sensoriem vai citām funkcijām (piemēram, fotoattēliem, kalendāram, kontaktpersonām, kamerai, Wi-Fi, ģeolokācijas vietai vai Bluetooth). Mēs pieprasām piekļuvi, ja tas ir noteikti nepieciešams, lai sniegtu pakalpojumus, kā norādīts tālāk.

 

  • Bluetooth. Lai izveidotu Ierīces savienojumu ar lietotni, lietotnei nepieciešams Bluetooth savienojums. Jebkurā laikā varat bloķēt savu Bluetooth savienojumu mobilās ierīces iestatījumos.

 

  • Kalendārs. Ja vēlaties, lai lietotne atgādinātu par gaidāmajām vizītēm pie zobārsta, lietotne pieprasa atļauju piekļūt jūsu kalendāram. Mēs nekopēsim un nesaglabāsim jūsu kalendāra informāciju. Šī informācija paliks jūsu mobilajā ierīcē

 

  • Atrašanās vieta. Lai atļautu lietotājiem uzmantot ar savu tālruni jebkuru Bluetooth ierīci, Android operētājsistēmai ir nepieciešama lietotāja sniegta atļauja piekļuvei aptuvenās ģeogrāfiskās atrašanās vietas informācijai. iOS operētājsistēmā Sonicare lūdz lietotājiem sniegt piekrišanu piekļuvei ģeogrāfiskās atrašanās vietas informācijai, kas iespējo vienkāršu veidu datu sinhronizēšanai (iBeacon™) no zobu birstes un mobilās ierīces, kad lietotne netiek lietota. Lietotne neizmanto šīs atļaujas, lai noteiktu jūsu atrašanās vietu. Arī Philips neapkopo jūsu atrašanās vietas datus. Jūs jebkurā laikā atsaukt piekrišanas ģeogrāfiskās atrašanās vietas informācijas apkopošanai jūsu mobilās ierīces iestatījumos.

 

  • Faili. Lietotnei ir nepieciešama piekļuve mobilās ierīces failiem, lai saglabātu valodu konfigurācijas un citus failus, kurus lietotne izmanto darbam (piemēram, attēlus, multivides failus vai citus apjomīgus programmas līdzekļus). Izdzēšot lietotni, no mobilās ierīces tiks izdzēsti dati.

 

  • Dažos gadījumos jūsu operētājsistēma var pieprasīt atļaujas, kuras jūsu mobilajai ierīcei nepieciešamas tehnisku iemeslu dēļ, bet Philips tās nekontrolē un neizmanto. Mēs neapkopojam jebkādus datus, kas saistīti ar šādām atļaujām, ja vien tas nav nepieciešams, lai nodrošinātu mūsu pakalpojumus saskaņā ar šo paziņojumu.
Lasīt vairākLasīt mazāk

Third parties

Ar ko tiek kopīgoti personas dati?


Philips var izpaust jūsu personas datus trešo pušu pakalpojumu nodrošinātājiem, uzņēmējdarbības partneriem vai citām trešajām pusēm saskaņā ar šo paziņojumu par privātumu un/vai piemērojamajiem tiesību aktiem.


Filiāles
Mēs varam izpaust jūsu datus citām Philips juridiskajām personām, kas ir daļa no Philips Group. Piemēram, dažas Philips struktūrvienības var palīdzēt mums pārvaldīt lietotnes infrastruktūru vai pārvaldīt jūsu pieprasījumus. Jūsu datus apstrādās tikai tie cilvēki, kuriem noteikti nepieciešama piekļuve jūsu datiem, lai veiktu savu darbu.
 

Pakalpojumu Nodrošinātāji

Mēs sadarbojamies ar trešo pušu pakalpojumu nodrošinātājiem, kuri palīdz mums darbināt, nodrošināt, uzlabot, izprast un pielāgot Pakalpojumus, kā arī sniegt atbalstu saistībā ar tiem un īstenot to mārketingu.

 

Mēs varam kopīgot jūsu personas datus ar tālāk minētajiem pakalpojumu nodrošinātājiem.

 

  • IT Un Mākoņpakalpojumu Nodrošinātāji

Šie pakalpojumu nodrošinātāji piegādā nepieciešamo aparatūru, programmatūru, tīkla komponentus, transakciju pakalpojumus un/vai saistīto tehnoloģiju, kas nepieciešama, lai nodrošinātu lietotnes darbību un nodrošinātu Pakalpojumus.

  • Pakalpojumu nodrošinātāji.

Šie pakalpojumu sniedzēji nodrošina nepieciešamo aparatūru, programmatūru, tīkla nodrošinājumu, uzglabāšanu un/vai ar to saistītās tehnoloģijas, kas nepieciešamas, lai veiktu lietotnes analīzi vai veiktu aptaujas.

 

Philips pieprasa saviem pakalpojumu sniedzējiem nodrošināt atbilstošu jūsu personas datu aizsardzību līdzīgā līmenī, kādā aizsardzību nodrošinām mēs. Mēs pieprasām mūsu pakalpojumu sniedzējiem apstrādāt jūsu personas datus tikai atbilstoši mūsu instrukcijām, un tikai iepriekš minētajiem konkrētajiem nolūkiem, lai nodrošinātu viņiem piekļuvi minimālajam datu apjomam, kas nepieciešams, lai nodrošinātu konkrētu pakalpojumu, un lai aizsargātu jūsu personas datu drošību.

 

Citas trešās puses

Philips var sadarboties arī ar citām trešajām pusēm, kas apstrādā jūsu personas datus savos nolūkos. Ja Philips kopīgo personas datus ar trešajām pusēm, kas izmanto jūsu personas datus saviem nolūkiem, Philips noteikti informēs jūs un/vai pirms jūs personas datu kopīgošanas saņems jūsu piekrišanu saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem. Šajā gadījumā uzmanīgi izlasiet viņu paziņojumus par privātumu, jo viņi ir norādījuši informāciju par savu privātuma praksi, tostarp uzskaitījuši, kāda veida personas datus viņi apkopo un kā viņi tos izmanto, apstrādā un aizsargā.

 

Philips dažkārt pārdod kādu uzņēmumu vai uzņēmuma daļu citam uzņēmumam. Šāda īpašumtiesību nodošana var ietvert ar šo uzņēmumu tiešā veidā saistīto jūsu personas datu nodošanu pārņemošajam uzņēmumam. Visas mūsu paziņojumā par privātumu minētās tiesības un saistības Philips var brīvi piešķirt jebkuram no mūsu saistītajiem uzņēmumiem apvienošanas, pārņemšanas, pārstrukturēšanas vai līdzekļu pārdošanas gadījumā vai izpildot tiesību aktu nosacījumus, un mēs varam nodot jūsu personas datus mūsu saistītajiem uzņēmumiem, tiesību pārņēmējiem vai jaunajiem īpašniekiem.

 

Ja iespēja ir pieejama jūsu valstī, mēs varam kopīgot jūsu personas datus ar šīm trešajām pusēm:

 

  • Trešo pušu pakalpojumu nodrošinātāji saskaņā ar šo paziņojumu.
  • Apdrošināšanas uzņēmumi vai mutes dobuma veselības aprūpes nodrošinātāji. Dažās valstīs jūs varat iesaistīties īpašās Sonicare programmās, kas ļauj jums norādīt Philips izpaust jūsu personas datus jūsu apdrošinātājam, zobārstam vai veselības aprūpes nodrošinātājam. Personas dati, kurus mēs apstrādājam un izpaužam, var iekļaut unikālos identifikatorus, reģistrācijas informāciju un zobu tīrīšanas datus, piemēram, jūsu saistīto dalībnieka kodu, tīrīšanas datumu, laiku, zīmogu, ilgumu, pārklājumu un papildu zobu tīrīšanas informāciju. Mēs varam arī analizēt, kombinēt vai apvienot jūsu datus, lai sagatavotu apkopotus statiskus ziņojumus saskaņā ar programmas noteikumiem. Ja jūs iesaistīsieties šajās programmās, jūs saņemsiet papildu informāciju par rīcību ar jūsu datiem.

 

Šādā gadījumā mēs varam apstrādāt un izpaust jūsu personas datus, pamatojoties uz jūsu piekrišanu, lai izpildītu mūsu līgumiskās saistības, nodrošinot jums pakalpojumus, vai pamatojoties uz mūsu likumīgajām interesēm.

 

Lūdzu, ņemiet vērā, ka, piesakoties caur savu Facebook sociālo tīklu kontu, izmantojot Android, jūs dodat iespēju, izmantojot Facebook SDK, veikt šādas informācijas apkopošanu:

 

  • Lietotnes notikumi: attiecas uz vispārējiem lietotnes notikumiem (piemēram, lietotnes instalēšanu, lietotnes palaišanu) un citu programmatūras metrikai nepieciešamo standarta notikumu reģistrēšanu (piemēram, par SDK ielādi un SDK veiktspēju).
  • Konfigurācijas dati: kad lietotājs ir pieteicies, SDK fonā veic periodiskus pieprasījumus, lai automātiski pārvaldītu piekļuves pilnvaras derīguma ilgumu.
  • Kļūdu informācija: SDK tver kļūdas informāciju, tostarp SDK inicializācijas laikā, kas var ietvert to personu lietotāja ID, kuras ir pieteikušās vietnē Facebook.
  • Īstermiņa dati: SDK mēra lietotāju darbības nolūkā novērst krāpšanu un ļaunprātīgu izmantošanu. Šie dati tiek saglabāti ļoti īsu laiku gadījumā, ja lietotājs nav pieteicies vietnē Facebook.

 

Facebook var arī apkopot analīzes datus par to, kā jūs izmantojat SDK, informāciju par izmantotās lietotnes nosaukumu, datumu, kad autorizējāt pieteikšanos, un jebkuru vietrādi, kas saistīts ar jūsu pieteikšanos. Plašāku informāciju par to, kā Facebook izmanto jūsu informāciju, varat uzzināt, lasot Facebook Datu politiku. Lūdzu, ņemiet vērā, ka Facebook pieteikšanās funkcionalitāte nav obligāta. Mēs vienmēr ļausim jums pieteikties, izmantojot jūsu Philips kontu.

Visbeidzot, ja to pieprasa tiesību akti vai pēc nepieciešamības, lai aizsargātu mūsu tiesības, mēs varam izpaust jūsu datus sabiedriskajām un valsts institūcijām.

Lasīt vairākLasīt mazāk

Apple Health
Dažās valstīs mēs atļaujam jums veikt datu apmaiņu ar Apple Health. Ja jūs izmantojat iOS, jūs varat atļaut lietotnei lasīt datus no jūsu Apple Health lietotnes kā arī ierakstīt datus Apple Health lietotnē. Dati, kuru apmaiņu jūs varat veikt, ietver zobu tīrīšanas ilgumu un ir pakļauti jūsu izvēlēm. Philips mākoņpakalpojuma risinājumi neveic sinhronizāciju ar Apple. Tas nozīmē, ka datu apmaiņa notiek tikai lokāli jūsu mobilajā ierīcē. Noteikti iepazīstieties ar Apple privātuma paziņojumu, lai saprastu, kā viņi rīkojas ar jūsu personas datiem.

Pakalpojums Amazon Dash Replenishment Service

Dažās valstīs mēs atbalstām mūsu BrushSync atkārtotas pasūtīšanas pakalpojumus (“BrushSync”). Kad jūs abonējat BrushSync, lietotne automātiski veic sukas galviņu pasūtīšanu, izmantojot Amazon pakalpojumu Dash Replenishment Service (“DRS”). Šādos nolūkos jums jāpiesakās savā Amazon kontā, un Amazon nodrošinās jums savus pakalpojumus. Izlasiet uzņēmuma Amazon noteikumus un nosacījumus un paziņojumu par privātumu, jo tas ir norādījis informāciju par savu privātuma praksi, tostarp uzskaitījis, kāda veida personas datus tas apkopo un kā tos izmanto, apstrādā un aizsargā.

 

Kad jūs veicat savas BrushSync abonēšanas iestatīšanu, un atbilstoši jūsu piekrišanai mēs nododam Amazon šādus datus: jūsu Ierīces sērijas numur, jūsu Ierīces modeli (hx numuru), un kad ir pienācis laiks pasūtīt jaunu zobu birstes uzgali (“BrushSync Dati”). Lai sekotu līdzi jūsu abonementam, mēs glabājam jūsu Amazon klienta ID. Ja jūs anulējat BrushSync abonementu, mēs dzēšam šo klienta ID. Varat jebkurā laikā i) apturēt vai mainīt pasūtījumus, izmantojot lietotnes lapas My Brush Head (Mana sukas galviņa) sadaļu Reorder Settings (Atkārtotas pasūtīšanas iestatījumi); un/vai ii) atcelt jebkuru pasūtījumu, izmantojot Amazon.

 

Jūs saprotat, ka Amazon sniedz jums savus pakalpojumus, un, aktivizējot BrushSync, jūs norādāt mums kopīgot jūsu BrushSync datus ar Amazon, kas var apstrādāt tos valstīs ārpus jūsu dzīvesvietas valsts, kuras, iespējams, nenodrošina pietiekamu personas datu aizsardzību.

Lasīt vairākLasīt mazāk

Amazon mazu pastjumu paziņojumi un viedā atkārtota pasūtīšana ar Alexa

Dažās valstīs mēs nodrošinām mūsu viedās atkārtotas pasūtīšanas pakalpojumus (“viedā atkārtota pasūtīšana”). Reģistrējoties viedās atkārtotas pasūtīšanas programmā, lietotnē varēsiet iestatīt viedās atkārtotas pasūtīšanas preferences, izmantojot mazu pasūtījumu paziņojumus, kas tiek nodrošināti ar Alexa. Lai saņemtu Amazon nodrošinātos pakalpojumus, jums ir jāpiesakās savā Amazon kontā. Lai uzzinātu par privātuma praksi, tostarp par to, kādi personas dati tiek vākti un kā tie tiek izmantoti, apstrādāti un aizsargāti, pārskatiet Amazon viedās atkārtotas pasūtīšanas noteikumus un nosacījumus

 

Ja regulāri piekļūsiet viedās atkārtotas pasūtīšanas pakalpojumam, izmantojot lietotni, mēs uzņēmumam Amazon sniegsim šādus datus: ierīces modeļa vispārīgo ID, kā arī ziņosim, kad jūsu zobu sukas galviņai tiek sasniegts līmenis “liels” (80%) vai “neliels” (20%) nodilums (“viedas atkārtotas pasūtīšanas dati”). Liels nodiluma līmenis ir tad, kad uzliekat jaunu sukas galviņu. Zobu sukas galviņas neliels nodiluma līmenis ir līdz 20%, un pie šāda līmeņa mēs uzņēmumam Amazon sniegsim zobu sukas galviņas nolietojuma līmeņa vērtību procentos, līdz nomainīsiet savas zobu sukas galviņu, lai pasūtītu jaunu galviņu. Jebkurā laikā varat atsaukt savu piekrišanu šo datu atklāšanai un atcelt zobu sukas galviņu atkārtotu pasūtīšanu, lietotnē atlasot opciju “Brush Head Reorder Settings” (Zobu sukas galviņas atkārtotas pasūtīšanas iestatījumi).


Ņemiet vērā, ka uzņēmums Amazon sniedz jums savus pakalpojumus. Tādēļ, kad lietotnē aktivizēsiet viedās atkārtotas pasūtīšanas pakalpojumu, jūs sniegsiet mums atļauju atklāt savus viedās atkārtotas pasūtīšanas datus uzņēmumam Amazon, kurš jūsu datu apstrādi var īstenot valstīs, kas nav jūsu mītnes valsts, un šajās valstīs var netikt nodrošināta pietiekama personas datu aizsardzība.

Lasīt vairākLasīt mazāk

Pārrobežu Pārsūtīšana

Jūsu personas dati var tikt glabāti un apstrādāti jebkurā valstī, kurā atrodas mūsu iestādes vai kurā mēs norīkojam pakalpojumu nodrošinātājus, un, izmantojot Pakalpojumus, jūs apstiprināt informācijas pārsūtīšanu (ja tā vispār notiek) uz valstīm ārpus jūsu dzīvesvietas valsts, kurās datu aizsardzības noteikumi var atšķirties no jūsu valstī spēkā esošajiem noteikumiem. Noteiktos apstākļos šajās citās valstīs esošajām tiesām, tiesībsargājošajām iestādēm, regulatīvajām iestādēm vai drošības iestādēm var būt tiesības piekļūt jūsu personas datiem.

 

Ja jūs atrodaties EEZ, jūsu personas dati var tikt pārsūtīti mūsu saistītajiem uzņēmumiem, pakalpojumu sniedzējiem vai trešajām pusēm valstīs ārpus EEZ, kuras Eiropas Komisija ir atzinusi par tādām, kurās datu aizsardzības līmenis ir atbilstošs saskaņā ar EEZ standartiem (pilns šo valstu saraksts ir pieejams šeit (https://ec.europa.eu/justice/data-protection/international-transfers/adequacy/index_en.htm). Lai nodrošinātu pārsūtīšanu no EEZ uz valstīm, kurās šis līmenis Eiropas Komisijas ieskatā nav pietiekams, piemēram, uz ASV, mēs (i) esam ieviesuši piemērotus līdzekļus, piemēram, mūsu saistošos korporatīvos noteikumus attiecībā uz klientu, piegādātāju un uzņēmējdarbības partneru datiem un/vai Eiropas Komisijas pieņemtas līgumu standartklauzulas, tādējādi aizsargājot jūsu personas datus, vai, (ii) ja nepieciešams, pamatojamies uz jūsu iepriekš skaidri izteiktu piekrišanu. Jūs varat saņemt šo līdzekļu kopiju, izmantojot iepriekš norādīto saiti vai sazinoties ar mums šeit.

Lasīt vairākLasīt mazāk

Cik Ilgi Mēs Glabājam Jūsu Datus?

Mēs glabājam jūsu personas datus tik ilgi, cik nepieciešams vai atļauts saskaņā ar šo datu apkopošanas nolūku. Kritēriji, pēc kuriem mēs nosakām glabāšanas perioda ilgumu, ir šādi: (i) laiks, cik ilgi izmantojat lietotni un Pakalpojumus; (ii) tādu juridisku saistību esamība, kas attiecas uz mums; (iii) vai saglabāšana ir ieteicama atbilstoši mūsu juridiskajai pozīcijai (piemēram, attiecībā uz piemērojamajiem ierobežojumu noteikumiem, tiesvedību vai regulatīvo izmeklēšanu).

Choices and rights

Jūsu Izvēles Un Tiesības

Ja vēlaties iesniegt pieprasījumu piekļūt, labot, dzēst vai ierobežot tos personas datus, kurus iepriekš iesniedzāt mums, vai izteikt iebildumus pret to apstrādi, vai ja vēlaties iesniegt pieprasījumu saņemt elektronisku jūsu personas datu kopiju ar nolūku pārsūtīt to citam uzņēmuma (ciktāl piemērojamajos tiesību aktos jums ir noteiktas šādas tiesības uz datu mobilitāti), jūs varat sazināties ar mums šeit. Mēs atbildēsim uz jūsu pieprasījumu saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem.


Savā pieprasījumā precizējiet, kuriem personas datiem vēlaties piekļūt, veikt labojumus vai dzēšanu, piemērot ierobežojumus vai pret kuru apstrādi vēlaties izteikt iebildumus. Jūsu aizsardzības nolūkos mēs varam atbildēt uz pieprasījumiem tikai attiecībā uz tiem personas datiem, kuri ir saistīti ar jūsu kontu, e-pasta adresi vai citu konta informāciju un kurus izmantojat, lai nosūtītu mums savu pieprasījumu, un mums var būt nepieciešams pārbaudīt jūsu identitāti, pirms varam atbildēt uz jūsu pieprasījumiem. Mēs centīsimies atbildēt uz jūsu pieprasījumu, cik drīz vien saprātīgi iespējams.

 

Gadījumos, kad mēs paļaujamies uz piekrišanu jūsu personas datu apkopošanai un/vai apstrādei, jūs varat atsaukt savu piekrišanu jebkurā laikā, neietekmējot tās apstrādes likumiskumu, kas tika veikta, balstoties uz jūsu piekrišanu pirms atsaukšanas. Gadījumos, kad mēs Pakalpojumu sniegšanas vajadzībām jūsu personas datu apstrādes nolūkā paļaujamies uz līguma izpildi, mums var nebūt iespējams sniegt Pakalpojumus, ja nesaņemsim jūsu informāciju.

 

Ņemiet vērā, ka gadījumā, ja izmantojat savas izvēles un tiesības, jūs, iespējams, vairs nevarēsiet pilnībā vai daļēji izmantot mūsu Pakalpojumus.

 

Gadījumā, ja mēs apstrādājam jūsu personas datus, pamatojoties uz juridisku pienākumu, kas ir mūsu kompetencē, tostarp, ja jūs sadarbojaties ar mums, lai izmantotu savas tiesības, mēs uzskatām, ka apstrāde ir likumīga saskaņā ar Regulas (ES) 2016/679 6. panta 1. punkta c) apakšpunktu.

Lasīt vairākLasīt mazāk

We protect your personal data

Mēs Aizsargājam Jūsu Personas Datus

Mēs nopietni uztveram mūsu pienākumu aizsargāt datus, kurus jūs uzticat uzņēmumam Philips, pret nejaušām vai nepilnvarotām izmaiņām, zaudēšanu, ļaunprātīgu izmantošanu, izpaušanu vai piekļuvi. Philips izmanto dažādas drošības tehnoloģijas un tehniskus un organizatoriskus pasākumus, lai aizsargātu jūsu datus. Šajā nolūkā mēs papildus citiem līdzekļiem ieviešam piekļuves vadīklas, izmantojam ugunsmūrus un drošus protokolus.

Lasīt vairākLasīt mazāk

Special information for parents

Īpaša Informācija Vecākiem

Lai gan Pakalpojumi nav paredzēti bērniem, atbilstoši piemērojamajiem tiesību aktiem, Philips ievēro likuma prasības saskaņā ar savu politiku, pieprasot vecāku vai aizbildņu atļauju pirms bērnu personas datu apkopošanas, izmantošanas vai izpaušanas. Mēs esam apņēmušies aizsargāt bērnu privātuma nepieciešamību un stingri aicinām vecākus un aizbildņus aktīvi iesaistīties savu bērnu tiešsaistes darbībās un interesēs.

 

Ja vecāki vai aizbildņi konstatē, ka viņu bērns ir iesniedzis mums savus personas datus bez viņu piekrišanas, sazinieties ar mums šeit. Ja mēs konstatējam, ka bērns ir iesniedzis mums personas datus, mēs dzēšam šos datus no saviem failiem.

Lasīt vairākLasīt mazāk

Changes to the privacy notice

Paziņojuma par privātumu izmaiņas

Ik pa laikam mūsu Pakalpojumi var mainīties bez iepriekšēja brīdinājuma. Šī iemesla dēļ mēs paturam tiesības laiku pa laikam grozīt vai atjaunināt šo paziņojumu par privātumu. Kad mēs atjauninām šo paziņojumu par privātumu, mēs atjauninām arī datumu šī paziņojuma par privātumu sākumā.

 

Mēs aicinām jūs regulāri pārskatīt šī paziņojuma par privātumu jaunāko versiju.

 

Jaunais paziņojums par privātumu stājas spēkā tūlīt pēc publicēšanas. Ja nepiekrītat pārstrādātajam paziņojumam, mainiet savas preferences vai pārtrauciet mūsu Pakalpojumu lietošanu. Turpinot piekļūt mūsu Pakalpojumiem vai lietojot tos pēc šo izmaiņu stāšanās spēkā, jūs apliecināt, ka esat informēts par grozījumiem un piekrītat paziņojumam par privātumu.

Lasīt vairākLasīt mazāk

Contact Image

Sazinieties ar mums

Atbilstoši Regulas (ES) 2016/679 27. pantā noteiktajam, Philips International B.V. (High Tech Campus 5, Eindhoven, 5656 AE, Nīderlande) darbojas kā mūsu pārstāvis Eiropas Savienībā.

 

Ja jums ir jebkādi jautājumi par šo paziņojumu par privātumu vai par veidiem, kā Philips izmanto jūsu personas datus, varat sazināties ar mums (tostarp ar mūsu datu aizsardzības speciālistu un/vai Pārstāvi) šeit. Varat arī iesniegt sūdzību jūsu valstī vai reģionā kompetentajai uzraugošajai iestādei.

You are about to visit a Philips global content page

Continue

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Our site can best be viewed with the latest version of Microsoft Edge, Google Chrome or Firefox.