Philips Sonicare paziņojums par privātumukonfidencialitāti


Šis paziņojums par privātumu pēdējo reizi tika atjaunināts 2018. gada
[04]. decembrī.

Philips Sonicare (“Lietotne”) sniedz padomus lietotājiem visā pasaulē, kā uzlabot zobu tīrīšanas un mutes higiēnas ieradumus (“Pakalpojumi”). Lietotne izmanto personas datus, ko apkopo vai apstrādā Philips Sonicare savienotā zobu suka (“Ierīce”) un/vai Lietotne.
 

Šī paziņojuma par privātumu mērķis ir palīdzēt jums izprast mūsu privātuma praksi, kad izmantojat mūsu Pakalpojumus, tajā skaitā informēt, kādus datus mēs apkopojam, kādēļ mēs tos apkopojam un ko mēs ar tiem darām, kā arī izklāstīt jums jūsu personiskās tiesības. Šis paziņojums par privātumu attiecas uz personas datiem, ko apkopo vai apstrādā Ierīce un/vai Lietotne un ko kontrolē Philips Oral Healthcare, LLC vai kāds no tā saistītajiem uzņēmumiem vai meitasuzņēmumiem (“Philips”, “mēs”).

 

Izlasiet arī mūsu paziņojumu par sīkfailiem un lietošanas noteikumus, kuros aprakstīti nosacījumi, kas regulē jūsu Pakalpojumu lietojumu.

Kādi personas dati tiek apkopoti un kādā nolūkā


Mēs saņemam vai apkopojam personas datus, kā detalizēti aprakstīts tālāk, kad nodrošinām jums Pakalpojumus, tostarp tad, kad piekļūstat Lietotnei, lejupielādējat un instalējat to. 
account data

Sensitīvi personas dati

Mēs apkopojam šādus sensitīvos datus:

  • zobu tīrīšanas dati, ko jūsu Ierīce apkopo, kad izvēlaties savienot to ar Lietotni. Mēs apkopojam šos datus, lai nodrošinātu jums atsauksmes un reāllaika norādes zobu tīrīšanas laikā;
  • jūsu mutes higiēnas dati, tostarp informācija par jūsu zobu tīrīšanas mērķiem un citiem mutes higiēnas ieradumiem/darbībām (piemēram, zobu diegošanu un skalošanu), kā arī jūsu atbildes uz mūsu reģistrēšanās aptaujas lapā Personalization (Personalizācija) un sadaļā Focus Area (Mērķa zona) sniegtajiem jautājumiem (piemēram, par aplikuma veidošanos, asiņojošām vietām, smaganu atkāpšanos un iespējamiem caurumiem). Mēs apkopojam šos datus, lai palīdzētu jums uzlabot jūsu zobu tīrīšanas un mutes higiēnas ieradumus un ieviestu paliekošas izmaiņas jūsu mutes veselībā. Mēs to darām, mērot jūsu progresu ceļā uz mērķi un sniedzot jums mutes higiēnas ieteikumus, kas palīdzēs sasniegt šo mērķi. 

 

Turklāt mēs izmantojam jūsu sensitīvos datus, lai piedāvātu jums personalizētus Pakalpojumus, piemēram, norādes zobu tīrīšanai un sinhronizāciju ar jūs personalizēto 3D mutes karti Lietotnē, nodrošinātu pielāgotu programmu tūlītējai piemirstu punktu apstrādei, sekotu līdzi jūsu sukas galviņas efektivitātei un izstrādātu jums jaunus produktus un pakalpojumus, kā aprakstīts sadaļā Apvienotie dati.
 

Pirms jebkādu sensitīvu datu apkopošanas mēs informējam jūs un lūdzam jūsu piekrišanu saskaņā ar Regulas (ES) 2016/679 9. panta 2. punkta a) apakšpunktu. Izņemot iepriekš minēto informāciju, mēs nepieprasām jums sūtīt vai atklāt mums jebkādus citus sensitīvus personas datus (piemēram, sociālās apdrošināšanas numurus, informāciju saistībā ar rasi vai etnisko piederību, politiskajiem uzskatiem, reliģisko, filozofisko vai cita veida pārliecību, veselības stāvokli, dzimumdzīvi vai seksuālo orientāciju, biometriskajiem datiem vai ģenētiskajām īpašībām, sodāmību vai līdzdalību arodbiedrībās), izmantojot Lietotni vai jebkādos citos veidos. .

Lasīt vairākLasīt mazāk

Konta dati

Mēs apkopojam jūsu personas datus, kad jūs izveidojat kontu. Varat pieteikties Lietotnē, izmantojot MyPhilips kontu vai sociālo tīklu profilu. Personas dati, ko mēs apkopojam, var ietvert jūsu vārdu, uzvārdu, profila attēlu, e-pasta adresi, dzimumu, dzimšanas dienu/vecumu, valsti, valodu un paroli. Ja lietotāji ir no Ķīnas, mēs apkopojam arī viņu tālruņa numurus.

Ja izvēlaties pieteikties, izmantojot sociālo tīklu, personas dati, ko mēs apkopojam, var ietvert jūsu profila publisko pamatinformāciju (piemēram, profila attēlu, identifikatoru, dzimumu, profila URL, dzimšanas dienu, mājaslapu un atrašanās vietu) un e-pasta adresi.  Šajā gadījumā jūsu sociālā tīkla nodrošinātājs var apkopot informāciju par to, ka izmantojat Lietotni un piesakāties, izmantojot sociālā tīkla kontu. Uzmanīgi izlasiet sociālā tīkla nodrošinātāja (piemēram, Facebook, Google+) paziņojumu par privātumu, lai uzzinātu par nodrošinātāja privātuma praksi, tajā skaitā par to, kāda veida personas datus nodrošinātājs apkopo un kā viņš tos izmanto, apstrādā un aizsargā.

  • Apkopotie personas dati tiek izmantoti, lai izveidotu un pārvaldītu jūsu kontu. Varat izmantot savu kontu, lai droši pieteiktos Lietotnē. Ja izveidojāt MyPhilips kontu, kuru izmantot, lai pieteiktos Lietotnē, mēs nosūtīsim jums sveiciena e-pasta ziņojumu, lai verificētu jūsu lietotājvārdu un paroli, lai varētu sniegt atbildes uz jūsu jautājumiem, lai sūtītu jums tikai ar pakalpojumiem saistītus paziņojumus vai tiešā mārketinga informāciju, ja pieteicāties tās saņemšanai. Varat arī izmantot savu MyPhilips kontu, lai pasūtītu Philips produktus vai pakalpojumus, piedalītos akcijās vai spēlēs, sociālo tīklu pasākumos saistībā ar Philips akcijām (piemēram, atzīmējot ar “Patīk” vai kopīgojot) un produktu testēšanā vai aptaujās.

    Mēs izmantojam jūsu konta datus ar mērķi nodrošināt Pakalpojumus, tādēļ mēs uzskatām šo apstrādi par būtisku, lai izpildītu līgumu, kurā jūs eksistējat kā puse un kurš ir likumisks saskaņā ar Regulas (ES) 2016/679 6. panta 1. punkta b) apakšpunktu.
Lasīt vairākLasīt mazāk
Data filled in by you

Ierīces dati

Mēs varam apkopot specifisku informāciju par ierīci, kad instalējat ierīci, piekļūstat tai vai lietojat to, tostarp unikālo lietotāja Ierīces numuru un datus par sesijām un lietojumu, kas tiek uzskatīta par informāciju par jūsu Ierīces lietojumu.

 

Ierīce arī reģistrē i) jūsu Ierīces lietojumu, piemēram, lietošanas laiku un akumulatora uzlādes līmeni, ii) sensora datus, piemēram, tīrīšanas režīmu, pozīciju, kustību un spiedienu, un iii) sukas galviņas veidu un lietojumu, un straumē šos datus uz Lietotni.

 

  • Mēs izmantojam šos datus, lai sinhronizētu jūsu progresa ziņojumu Lietotnē, sekotu līdzi sukas galviņas efektivitātei un brīdinātu jūs, kad jānomaina sukas galviņa.

 

Jūsu Ierīces dati tiek apstrādāti tikai ar mērķi nodrošināt Pakalpojumus, tādēļ mēs uzskatām šo apstrādi par būtisku, lai izpildītu līgumu, kurā jūs eksistējat kā puse un kurš ir likumisks saskaņā ar Regulas (ES) 2016/679 6. panta 1. punkta b) apakšpunktu.

Lasīt vairākLasīt mazāk
Cookies

Sīkfaili

Dažās valstīs mēs izmantojam sīkfailus, atzīmes vai līdzīgu tehnoloģiju (“Sīkfaili”), lai darbinātu, nodrošinātu, uzlabotu, izprastu un pielāgotu mūsu Pakalpojumus. Sīkfaili ļauj mums atpazīt jūsu mobilo ierīci un apkopot jūsu personas datus, tostarp jūsu unikālo lietotāja ierīces numuru, jūsu mobilās ierīces IP adresi, mobilā interneta pārlūka veidu vai operētājsistēmu, ko izmantojat, datus par sesijām un lietojumu vai ar pakalpojumiem saistītu veiktspējas informāciju, kas tiek uzskatīta par informāciju par jūsu Lietotnes lietojumu.


Pirms Sīkfailu lietošanas mēs lūgsim jūsu piekrišanu.  Papildinformāciju par Sīkfailu lietošanu šajā Lietotnē lasiet mūsu paziņojumā par sīkfailiem, kuru varat atrast Lietotnes privātuma iestatījumos.

Lasīt vairākLasīt mazāk
Location data

Informācija par transakcijām

Ja jūs veicat maksājumus par mūsu Pakalpojumiem, mēs varam saņemt informāciju un apstiprinājumus, piemēram, maksājumu kvītis, tostarp no lietotņu veikaliem vai citām trešajām pusēm, kas apstrādā jūsu maksājumu.


Klientu atbalsts

Kad jūs pieprasāt klientu atbalstu, mēs varam lūgt jums iesniegt informāciju saistībā ar jūsu Pakalpojumu lietojumu, tostarp informāciju par jūsu mijiedarbību ar Philips, un norādīt, kā sazināties ar jums, lai mēs varētu nodrošināt pieprasīto atbalstu. Mēs darbinām un nodrošinām Pakalpojumus, tostarp nodrošinām klientu atbalstu, un uzlabojam, labojam un pielāgojam Pakalpojumus. Turklāt mēs izmantojam jūsu informāciju, lai sniegtu jums atbildi, kad sazināties ar mums.

Mēs uzskatām klientu atbalsta datu apstrādi par būtisku, lai izpildītu līgumu, kurā jūs eksistējat kā puse un kurš ir likumisks saskaņā ar Regulas (ES) 2016/679 6. panta 1. punkta b) apakšpunktu.

Combined data

Apvienotie dati

Mēs varam apvienot jūsu personas datus, tostarp konta datus, sensitīvos datus un Sīkfailus, ar datiem, kas apvienoti, kamēr jūs mijiedarbojaties ar Philips digitālajiem kanāliem un tos lietojat, piemēram, sociālajiem tīkliem, tīmekļa vietnēm, e-pastu, lietotnēm un saistītajiem produktiem, tostarp ar IP adresēm, Sīkfailiem, informāciju par mobilo ierīci, ziņojumiem, uz kuriem noklikšķināt vai kuriem pieskaraties, informācijai par atrašanās vietu un tīmekļa vietnēm, ko apmeklējat.

 

Mēs izmantojam jūsu apvienotos datus, lai uzlabotu Lietotnes, Ierīces un Pakalpojumu saturu, funkcionalitāti un lietojamību, kā arī izstrādātu jaunus produktus un pakalpojumus. Šajā gadījumā mēs uzskatām, ka jūsu apvienoto datu apstrādes pamatā ir likumīgas Philips intereses un ka tā ir likumiska saskaņā ar Regulas (ES) 2016/679 6. panta 1. punkta f) apakšpunktu.  Mēs varam arī apkopot jūsu apvienotos datus, noņemot personu identificējošus datus, lai izveidotu publikācijas, prezentācijas, ziņojumus vai citu (mārketinga) informāciju, kuru varam izmantot gan iekšējiem, gan ārējiem nolūkiem.

 

Ja pieteicāties akciju materiālu saņemšanai par Philips produktiem, pakalpojumiem, pasākumiem un akcijām, kas jums var būt saistoši, balstoties uz jūsu preferencēm un darbībām tiešsaistē, mēs varam nosūtīt jums mārketinga un akciju materiālus pa e-pastu vai tālruni vai izmantojot citus digitālos kanālus, piemēram, mobilās lietotnes un sociālos tīklus. Lai varētu pielāgot materiālus jūsu preferencēm un darbībām tiešsaistē un nodrošinātu jums saistošu un personalizētu pieredzi, mēs varam analizēt jūsu apvienotos datus.   Pirms jebkādu akcijas materiālu sūtīšanas mēs lūgsim jūsu piekrišanu. 

Lasīt vairākLasīt mazāk

Atļaujas

Kad Lietotnei ir nepieciešama atļauja piekļūt jūsu mobilās ierīces sensoriem (piemēram, kamerai, Wi-Fi, ģeolokācijai vai Bluetooth) vai citiem datiem (piemēram, fotoattēliem, darba kārtībai vai kontaktpersonām) pakalpojumu nodrošināšanas nolūkos, mēs lūgsim jūsu piekrišanu.


  • Android operētājsistēmai ir nepieciešama aptuvena ģeogrāfiskās atrašanās vietas informācija, lai varētu izveidot savienojumu ar jūsu Ierīci. 

 

  • iOS operētājsistēmai ir nepieciešama ģeogrāfiskās atrašanās vietas informācija, lai noteiktu, kad Lietotne un Ierīces atrodas tuvumā.

  • Jebkurā laikā varat bloķēt ģeogrāfiskās atrašanās vietas informācijas apkopošanu Lietotnes vai mobilās ierīces iestatījumos.   

 

  • Dažkārt atļauja ir tehnisks jūsu mobilās ierīces operētājsistēmas priekšnosacījums. Tādā gadījumā Lietotne var pieprasīt jūsu piekrišanu, lai piekļūtu šiem sensoriem vai datiem, tomēr mēs neapkopojam šos datus, izņemot gadījumus, kad tas ir nepieciešams Pakalpojumu nodrošināšanas nolūkos un tikai saņemot jūsu piekrišanu.
Lasīt vairākLasīt mazāk
Third parties

Ar ko tiek kopīgoti personas dati?


Philips var izpaust jūsu personas datus trešo pušu pakalpojumu nodrošinātājiem, uzņēmējdarbības partneriem vai citām trešajām pusēm saskaņā ar šo paziņojumu par privātumu un/vai piemērojamajiem tiesību aktiem.

Pakalpojumu sniedzēji

Mēs sadarbojamies ar trešo pušu pakalpojumu nodrošinātājiem, kuri palīdz mums darbināt, nodrošināt, uzlabot, izprast un pielāgot Pakalpojumus, kā arī sniegt atbalstu saistībā ar tiem un īstenot to mārketingu.

 

Mēs varam kopīgot jūsu personas datus ar tālāk minētajiem pakalpojumu nodrošinātājiem.

 

  • IT un mākoņpakalpojumu nodrošinātāji

Šie pakalpojumu nodrošinātāji piegādā nepieciešamo aparatūru, programmatūru, tīkla komponentus, transakciju pakalpojumus un/vai saistīto tehnoloģiju, kas nepieciešama, lai nodrošinātu Lietotnes darbību un nodrošinātu Pakalpojumus.

 

  • Maksājumu pakalpojumu nodrošinātāji

Mēs sadarbojamies ar WorldPay — pakalpojumu nodrošinātāju, kas apstrādā jūsu finanšu datus saistībā ar šīs Lietotnes maksājumu veikšanas funkciju, tostarp lietotņu veikaliem un citām trešajām pusēm, kas apstrādā jūsu maksājumus.

 

Philips pieprasa saviem pakalpojumu nodrošinātājiem nodrošināt atbilstošu jūsu personas datu aizsardzību līdzīgā līmenī, kādā aizsardzību nodrošinām mēs. Mēs pieprasām mūsu pakalpojumu nodrošinātājiem apstrādāt jūsu personas datus tikai atbilstoši mūsu instrukcijām un tikai iepriekš minētajiem konkrētajiem nolūkiem, lai nodrošinātu viņiem piekļuvi minimālajam datu apjomam, kas nepieciešams, lai nodrošinātu konkrētu pakalpojumu, un lai aizsargātu jūsu personas datu drošību.

 

Citas trešās puses

Philips var sadarboties arī ar citām trešajām pusēm, kas apstrādā jūsu personas datus savos nolūkos. Ja Philips kopīgo personas datus ar trešajām pusēm, kas izmanto jūsu personas datus saviem nolūkiem, Philips noteikti informēs jūs un/vai pirms jūs personas datu kopīgošanas saņems jūsu piekrišanu saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem. Šajā gadījumā uzmanīgi izlasiet viņu paziņojumus par privātumu, jo viņi ir norādījuši informāciju par savu privātuma praksi, tostarp uzskaitījuši, kāda veida personas datus viņi apkopo un kā viņi tos izmanto, apstrādā un aizsargā.

 

  • Philips dažkārt pārdod kādu uzņēmumu vai uzņēmuma daļu citam uzņēmumam. Šāda īpašumtiesību nodošana var ietvert ar šo uzņēmumu tiešā veidā saistīto jūsu personas datu nodošanu pārņemošajam uzņēmumam. Visas mūsu paziņojumā par privātumu minētās tiesības un saistības Philips var brīvi piešķirt jebkuram no mūsu saistītajiem uzņēmumiem apvienošanas, pārņemšanas, pārstrukturēšanas vai līdzekļu pārdošanas gadījumā vai izpildot tiesību aktu nosacījumus, un mēs varam nodot jūsu personas datus mūsu saistītajiem uzņēmumiem, tiesību pārņēmējiem vai jaunajiem īpašniekiem. 

    Pēc jūsu pieprasījuma mēs varam kopīgot jūsu personas datus ar šīm trešajām pusēm:

  • Delta Dental (tikai ASV);
  • ONVZ (tikai Nīderlandē);
  • Amazon (Ja jūsu valstī ir pieejams pakalpojums Amazon DRS un jūs tam pieteicāties).


Šīs trešās puses var piedāvāt jums pašas savus pakalpojumus. Mēs varam kopīgot jūsu personas datus ar šīm trešajām pusēm pēc jūsu pieprasījuma un/vai saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem.


We will retain your personal data for as long as needed or permitted in light of the purpose(s) for which the data is collected. The criteria we use to determine our retention periods include: (i) the length of time you use the App and Services; (ii) whether there is a legal obligation to which we are subject; or (iii) whether retention is advisable in light of our legal position (such as in regard to applicable statutes of limitations, litigation or regulatory investigations)Data about your interactions and usage of the Philips digital channels such as social media, websites, emails, apps and connected product. This data may include: IP address, cookies, device information, communications you click on or tap, location details, websites you visit.

IT Providers

These providers deliver the necessary hardware, software, networking, storage, transactional services and/or related technology required to run the App or the services provided.

 
Spacer
 

Cloud Providers

These providers deliver data storage services. Philips is committed to store your personal data in your region, with cloud services in Eiropā, ASV, Latīņamerikā, Tokijā vai Sidnejā un Ķīnā.

 
Spacer
 

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

 
 
 

Payment

These providers handle financial data in relation to in-app purchases.

IT Providers

These providers deliver the necessary hardware, software, networking, storage, transactional services and/or related technology required to run the App or the services provided.

 
Spacer
 

Cloud Providers

These providers deliver data storage services. Philips is committed to store your personal data in your region, with cloud services in Eiropā, ASV, Latīņamerikā, Tokijā vai Sidnejā un Ķīnā.

 
Spacer
 

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

 
 
 

Payment

These providers handle financial data in relation to in-app purchases.

IT Providers

These providers deliver the necessary hardware, software, networking, storage, transactional services and/or related technology required to run the App or the services provided.

 
Spacer
 

Cloud Providers

These providers deliver data storage services. Philips is committed to store your personal data in your region, with cloud services in Eiropā, ASV, Latīņamerikā, Tokijā vai Sidnejā un Ķīnā.

 
Spacer
 

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

 
 
 

Payment

These providers handle financial data in relation to in-app purchases.

IT Providers

These providers deliver the necessary hardware, software, networking, storage, transactional services and/or related technology required to run the App or the services provided.

 
Spacer
 

Cloud Providers

These providers deliver data storage services. Philips is committed to store your personal data in your region, with cloud services in Eiropā, ASV, Latīņamerikā, Tokijā vai Sidnejā un Ķīnā.

 
Spacer
 

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

 
 
 

Payment

These providers handle financial data in relation to in-app purchases.

IT Providers

These providers deliver the necessary hardware, software, networking, storage, transactional services and/or related technology required to run the App or the services provided.

 
Spacer
 

Cloud Providers

These providers deliver data storage services. Philips is committed to store your personal data in your region, with cloud services in Eiropā, ASV, Latīņamerikā, Tokijā vai Sidnejā un Ķīnā.

 
Spacer
 

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

 
 
 

Payment

These providers handle financial data in relation to in-app purchases.

IT Providers

These providers deliver the necessary hardware, software, networking, storage, transactional services and/or related technology required to run the App or the services provided.

 
Spacer
 

Cloud Providers

These providers deliver data storage services. Philips is committed to store your personal data in your region, with cloud services in Eiropā, ASV, Latīņamerikā, Tokijā vai Sidnejā un Ķīnā.

 
Spacer
 

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

 
 
 

Payment

These providers handle financial data in relation to in-app purchases.

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

Lasīt vairākLasīt mazāk

Pakalpojumi Amazon Dash Replenishment Service

Dažās valstīs mēs atbalstām mūsu BrushSync atkārtotas pasūtīšanas pakalpojumus (“BrushSync”). Kad jūs abonējat BrushSync, Lietotne automātiski veic sukas galviņu pasūtīšanu, izmantojot Amazon pakalpojumu Dash Replenishment Service (“DRS”). Šādos nolūkos jums jāpiesakās savā Amazon kontā, un Amazon nodrošinās jums savus pakalpojumus. Izlasiet uzņēmuma Amazon noteikumus un nosacījumus un paziņojumu par privātumu, jo tas ir norādījis informāciju par savu privātuma praksi, tostarp uzskaitījis, kāda veida personas datus tas apkopo un kā tos izmanto, apstrādā un aizsargā.



Kad jūs iestatāt savu BrushSync abonementu, mēs kopīgojam ar Amazon šādus datus: Ierīces sērijas numurs, Ierīces modelis (hx numurs), jaunas sukas galviņas pasūtīšanas laiks (“BrushSync dati”).  Lai sekotu līdzi jūsu abonementam, mēs glabājam jūsu Amazon klienta ID. Ja jūs anulējat BrushSync abonementu, mēs dzēšam šo klienta ID.  Varat jebkurā laikā i) apturēt vai mainīt pasūtījumus, izmantojot lietotnes lapas My Brush Head (Mana sukas galviņa) sadaļu Reorder Settings (Atkārtotas pasūtīšanas iestatījumi); ii) atcelt jebkuru pasūtījumu, izmantojot Amazon. 

 

BrushSync dati un jūsu Amazon klienta ID tiek apstrādāti tikai iepriekš minētajos nolūkos, kad abonējat pakalpojumu BrushSync, tādēļ mēs uzskatām šo apstrādi par būtisku, lai izpildītu līgumu, kurā jūs eksistējat kā puse un kurš ir likumisks saskaņā ar Regulas (ES) 2016/679 6. panta 1. punkta b) apakšpunktu.

Lasīt vairākLasīt mazāk

Pārrobežu pārsūtīšana

Jūsu personas dati var tikt glabāti un apstrādāti jebkurā valstī, kurā atrodas mūsu iestādes vai kurā mēs norīkojam pakalpojumu nodrošinātājus, un, izmantojot Pakalpojumus, jūs apstiprināt informācijas pārsūtīšanu (ja tā vispār notiek) uz valstīm ārpus jūsu dzīvesvietas valsts, kurās datu aizsardzības noteikumi var atšķirties no jūsu valstī spēkā esošajiem noteikumiem. Noteiktos apstākļos šajās citās valstīs esošajām tiesām, tiesībsargājošajām iestādēm, regulatīvajām iestādēm vai drošības iestādēm var būt tiesības piekļūt jūsu personas datiem.



Ja jūs atrodaties EEZ, jūsu personas dati var tikt pārsūtīti mūsu saistītajiem uzņēmumiem vai pakalpojumu nodrošinātājiem valstīs ārpus EEZ, kuras Eiropas Komisija ir atzinusi par tādām, kurās datu aizsardzības līmenis ir atbilstošs saskaņā ar EEZ standartiem (pilns šo valstu saraksts ir pieejams šeit http://ec.europa.eu/justice/data-protection/international-transfers/adequacy/index_en.htm). Lai nodrošinātu pārsūtīšanu no EEZ uz valstīm, kurās šis līmenis Eiropas Komisijas ieskatā nav pietiekams, piemēram, uz ASV, mēs esam ieviesuši piemērotus līdzekļus, piemēram, mūsu saistošos korporatīvos noteikumus attiecībā uz klientu, piegādātāju un uzņēmējdarbības partneru datiem un/vai Eiropas Komisijas pieņemtas līgumu standartklauzulas, tādējādi aizsargājot jūsu personas datus. Jūs varat saņemt šo līdzekļu kopiju, izmantojot iepriekš norādīto saiti vai sazinoties ar mums, rakstot uz adresi privacy@philips.com.

Lasīt vairākLasīt mazāk

Cik ilgi mēs glabājam jūsu datus?

Mēs glabājam jūsu personas datus tik ilgi, cik nepieciešams vai atļauts saskaņā ar šo datu apkopošanas nolūku. Kritēriji, pēc kuriem mēs nosakām glabāšanas perioda ilgumu, ir šādi: i) laiks, cik ilgi izmantojat Lietotni un Pakalpojumus; ii) tādu juridisku saistību esamība, kas attiecas uz mums; iii) vai saglabāšana ir ieteicama atbilstoši mūsu juridiskajai pozīcijai (piemēram, attiecībā uz piemērojamajiem ierobežojumu noteikumiem, tiesvedību vai regulatīvo izmeklēšanu).

Choices and rights

Jūsu izvēles un tiesības

Ja vēlaties iesniegt pieprasījumu piekļūt, labot, dzēst vai ierobežot tos personas datus, kurus iepriekš iesniedzāt mums, vai izteikt iebildumus pret to apstrādi, vai ja vēlaties iesniegt pieprasījumu saņemt elektronisku jūsu personas datu kopiju ar nolūku pārsūtīt to citam uzņēmuma (ciktāl piemērojamajos tiesību aktos jums ir noteiktas šādas tiesības uz datu mobilitāti), jūs varat sazināties ar mums, rakstot uz adresi privacy@philips.com. Mēs atbildēsim uz jūsu pieprasījumu saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem.


Savā pieprasījumā precizējiet, kuriem personas datiem vēlaties piekļūt, veikt labojumus vai dzēšanu, piemērot ierobežojumus vai pret kuru apstrādi vēlaties izteikt iebildumus. Jūsu aizsardzības nolūkos mēs varam atbildēt uz pieprasījumiem tikai attiecībā uz tiem personas datiem, kuri ir saistīti ar jūsu kontu, e-pasta adresi vai citu konta informāciju un kurus izmantojat, lai nosūtītu mums savu pieprasījumu, un mums var būt nepieciešams pārbaudīt jūsu identitāti, pirms varam atbildēt uz jūsu pieprasījumiem. Mēs centīsimies atbildēt uz jūsu pieprasījumu, cik drīz vien saprātīgi iespējams.
 

Gadījumos, kad mēs paļaujamies uz piekrišanu jūsu personas datu apkopošanai un/vai apstrādei, jūs varat atsaukt savu piekrišanu jebkura laikā, neietekmējot tās apstrādes likumiskumu, kas tika veikta, balstoties uz jūsu piekrišanu pirms atsaukšanas.
 

Ņemiet vērā, ka gadījumā, ja izmantojat savas izvēles un tiesības, jūs, iespējams, vairs nevarēsiet pilnība vai daļēji izmantot mūsu Pakalpojumus.Lūdzu, ņemiet vērā — ja Jūs izmantosiet savas izvēles iespējas un tiesības (dažas no tām), Jūs, iespējams, vairs nevarēsiet pilnībā vai daļēji izmantot mūsu Pakalpojumus.

Lasīt vairākLasīt mazāk
We protect your personal data
Mēs aizsargājam jūsu personas datus

Mēs ar nopietnību uztveram mūsu pienākumu aizsargāt datus, kurus jūs uzticat uzņēmumam Philips, pret nejaušām vai nepilnvarotām izmaiņām, zaudēšanu, ļaunprātīgu izmantošanu, izpaušanu vai piekļuvi. Philips izmanto dažādas drošības tehnoloģijas un tehniskus un organizatoriskus pasākumus, lai aizsargātu jūsu datus. Šajā nolūkā mēs papildus citiem līdzekļiem ieviešam piekļuves vadīklas, izmantojam ugunsmūrus un drošus protokolus.

Lasīt vairākLasīt mazāk
Special information for parents
Īpaša informācija vecākiem

Lai gan Pakalpojumi nav paredzēti bērniem, kā definēts saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem, „Philips” politika paredz nodrošināt atbilstību tiesību aktiem, kad tajos noteikts, ka pirms bērnu personas datu apkopošanas, izmantošanas vai izpaušanas nepieciešams iegūt vecāku vai aizbildņu atļauju. Mēs apņemamies aizsargāt bērnu privātuma vajadzības un mudinām vecākus un aizbildņus aktīvi sekot līdzi savu bērnu interesēm un darbībām tiešsaistē.

 

Ja vecāks vai aizbildnis uzzina, ka viņa bērns ir norādījis mums savus personas datus bez viņa piekrišanas, lūdzu, rakstiet mums uz e-pasta adresi privacy@philips.com. Ja mēs konstatēsim, ka bērns ir norādījis mums savus personas datus, mēs izdzēsīsim viņa datus no mūsu reģistra.

Lasīt vairākLasīt mazāk
Local specific information
Lokāli specifiska informācija: jūsu Kalifornijas privātuma tiesības (tikai ASV)

Saskaņā ar Kalifornijas Civillikuma sadaļu 1798.83 (California Civil Code Section 1798.83) mūsu klienti, kuri ir Kalifornijas iedzīvotāji, vienu reizi gadā bez maksas var pieprasīt un saņemt informāciju par viņu personas datiem (ja tādi ir), kurus mēs esam izpauduši trešajām pusēm mārketinga nolūkos iepriekšējā kalendārā gada laikā. Piemērojamības gadījumā šajā informācijā ir jābūt ietvertam sarakstam ar kopīgoto personas datu kategorijām un visu to trešo pušu nosaukumiem un adresēm, ar kurām mēs kopīgojām šo informāciju iepriekšējā kalendārā gada laikā. Ja esat Kalifornijas iedzīvotājs un vēlaties iesniegt šādu prasību, apmeklējiet mūsu privātuma tīmekļa vietni: http://www.philips.com/a-w/privacy/questions-and-feedback.html

Lasīt vairākLasīt mazāk
Changes to the privacy notice
Paziņojuma par privātumu izmaiņas

Laiku pa laikam mūsu Pakalpojumi var mainīties bez iepriekšēja brīdinājuma. Šī iemesla dēļ mēs paturam tiesības laiku pa laikam grozīt vai atjaunināt šo paziņojumu par privātumu. Kad mēs atjauninām šo paziņojumu par privātumu, mēs atjauninām arī datumu šī paziņojuma par privātumu sākumā.

 

Mēs aicinām jūs regulāri pārskatīt šī paziņojuma par privātumu jaunāko versiju.

 

Jaunais paziņojums par privātumu stājas spēkā tūlīt pēc publicēšanas. Ja nepiekrītat pārstrādātajam paziņojumam, mainiet savas preferences vai pārtrauciet mūsu Pakalpojumu lietošanu. Turpinot piekļūt mūsu Pakalpojumiem vai lietojot tos pēc šo izmaiņu stāšanās spēkā, jūs apliecināt, ka esat informēts par grozījumiem un piekrītat paziņojumam par privātumu.

Lasīt vairākLasīt mazāk
Contact

Sazinieties ar mums

Ja jums ir jebkādi jautājumi par šo paziņojumu par privātumu vai par veidiem, kā Philips izmanto jūsu personas datus, sazinieties ar mūsu datu aizsardzības inspektoru, rakstot uz adresi privacy@philips.com. Varat arī iesniegt sūdzību jūsu valstī vai reģionā kompetentajai uzraugošajai iestādei.

 

100719-Philips Oral Healthcare, LLC

22100 Bothell Everett Highway,

Bothell, WA 98021