Philips atbalsts

Zobu suku nevar savienot ar Sonicare lietotni.

Paskelbta 2024. gada 7. novembris
Ja zobu suku neizdodas savienot ar Philips Sonicare lietotni, veiciet tālāk norādītās darbības.
  1. Pārliecinieties, ka Sonicare zobu suka ir pilnībā uzlādēta.
  2. Pārbaudiet, vai tālruņa operētājsistēma un lietotne ir atjauninātas.
  3. Ieslēdziet Bluetooth funkciju savā mobilajā ierīcē.
  4. Turiet zobu suku tuvu blakus mobilajai ierīcei.
  5. Noņemiet zobu suku no lādētāja vai nospiediet režīma pogu, lai aktivizētu LED simbolus uz roktura.
  6. Atveriet Sonicare lietotni.
Ja, atverot lietotni, zobu suka nesavienojas, tālruņa Bluetooth iestatījumos atvienojiet zobu suku no pāra savienojuma/lieciet aizmirst šo ierīci. Restartējiet Sonicare lietotni, lai atkārtoti izveidotu pāra savienojumu ar jūsu ierīci. Arī Bluetooth kešatmiņas notīrīšana mobilajā ierīcē var palīdzēt atrisināt savienojamības problēmas.

Piezīme. Sonicare 9900 Prestige zobu sukas savienojuma problēmas var izdoties atrisināt, arī atiestatot rokturi.
Ja joprojām rodas problēmas, mēģinot savienot Philips Sonicare zobu suku ar Sonicare lietotni, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu.
Sazinies ar mums

Mēs labprāt jums palīdzēsim

Sazinies ar mums

Mēs labprāt jums palīdzēsim

Vai meklējat ko citu?

Atklājiet visas Philips atbalsta iespējas

Mūsu vietni vislabāk var apskatīt, izmantojot jaunāko Microsoft Edge, Google Chrome vai Firefox versiju.