Philips atbalsts

Es nevaru vadīt savu Philips virtuves ierīci ar lietotni HomeID

Paskelbta 2024. gada 19. februāris
Ja nevarat vadīt savu Philips virtuves ierīci, izmantojot lietotni HomeID, tālāk skatiet iespējamos cēloņus un risinājumus.
Ja rodas problēmas ar savienojamību, atvienojiet virtuves ierīci no elektrotīkla.
· Pagaidiet 30 sekundes, līdz to atkal pievienojat elektrotīklam un ieslēdzat.
· Pārliecinieties, vai virtuves ierīce ir savienota ar mājas tīklu, ko norāda nepārtraukti degoša Wi-Fi gaismas diode.
· Pārliecinieties, vai virtuves ierīce tālrunī ir savienota pārī ar lietotni HomeID. Pāra savienojuma statusu varat pārbaudīt lietotnē HomeID.
· Virtuves ierīce nedrīkst atrasties pārāk tālu no maršrutētāja (vēlams 1 metra attālumā).
· Pārbaudiet, vai citas ierīces neatrodas pārāk tuvu, jo tās var bloķēt signālu.
          
  • Pārliecinieties, vai viedtālrunim ir izveidots savienojums ar internetu.
    Ja izmantojat VPN savienojumu, atspējojiet to, jo tas var radīt problēmas.
    Aizveriet un atveriet lietotni HomeID.
    Pārliecinieties, vai ir instalēta jaunākā lietotnes HomeID versija (pārbaudiet App Store platformā).
    Iestatījumu sadaļā iztukšojiet lietotnes HomeID kešatmiņu.
    HomeID ierīču cilnē izdzēsiet pārī savienoto virtuves ierīci un sāciet pārī savienošanas procesu no sākuma.
  • Pēdējais iespējamais risinājums: pilnībā atiestatiet virtuves ierīces datus uz rūpnīcas iestatījumiem un izdzēsiet ierīci no lietotnes HomeID iestatījumu sadaļas. Pēc tam atvienojiet virtuves ierīci no elektrotīkla un pievienojiet to vēlreiz. Vēlreiz sāciet savienošanas un savienošanas pārī procesu. Lūdzu, ņemiet vērā! Virtuves ierīces atiestatīšana atvienos to no mājas Wi-Fi tīkla un pārī savienotajām viedierīcēm un dzēsīs no virtuves ierīces visu personalizēto saturu, piemēram, saglabāto izlasi. Ja nekas no iepriekš norādītā nepalīdz, sazinieties ar vietējo klientu apkalpošanas dienestu, lai veiktu papildu pārbaudes.
Kā pēdējo darbību varat veikt virtuves ierīces rūpnīcas datu atiestatīšanu un izdzēst savu ierīci no NutriU lietotnes iestatījumos. Pēc tam atvienojiet virtuves ierīci no elektrotīkla un pievienojiet to vēlreiz. Vēlreiz sāciet savienošanas un savienošanas pārī procesu. 

Lūdzu, ņemiet vērā! Atiestatot virtuves ierīci, tā tiks atvienota no jūsu mājas WiFi un pārī savienotajām viedierīcēm, kā arī no jūsu virtuves ierīces tiks izdzēsts viss personalizētais saturs, piemēram, saglabātā izlase.

Ja visi iepriekš minētie norādījumi nepalīdz, lūdzu, sazinieties ar vietējo klientu apkalpošanas dienestu, lai saņemtu papildu palīdzību.
Sazinies ar mums

Mēs labprāt jums palīdzēsim

Sazinies ar mums

Mēs labprāt jums palīdzēsim

Vai meklējat ko citu?

Atklājiet visas Philips atbalsta iespējas

Mūsu vietni vislabāk var apskatīt, izmantojot jaunāko Microsoft Edge, Google Chrome vai Firefox versiju.