1
Saņemiet tieši jums nepieciešamo atbalstu
Vai meklējat noteiktu risinājumu savam produktam?

Neizdodas savienot Saeco Espresso Machine ar mājas Wi-Fi tīklu

Ja, savienojot Saeco Espresso Machine ar Wi-Fi tīklu, rodas problēmas, iespējamos cēloņus un to, kā tos viegli novērst pašam, atrodiet šeit.

Mājas tīkls nav redzams tīklu sarakstā

Ja jūsu mājas tīkls neparādās pieejamo tīklu sarakstā, lūdzu, pārbaudiet:

•    Pievienojiet kafijas automātu 2,4 GHz 802.11 b/g/n mājas Wi-Fi tīklam. (5 GHz netiek atbalstīts)
•    Ja jūsu mājas Wi-Fi tīkla nosaukums (SSID) ir slēpts, espreso automāts nevarēs to noteikt. Uz laiku pārkonfigurējiet mājas maršrutētāju, lai tiktu parādīts Wi-Fi tīkla nosaukums. Pēc sekmīga savienojuma ar Wi-Fi tīklu nosaukumu var atkal paslēpt. 

Mājas Wi-Fi tīkla iestatījumu problēmas

Lūdzu, pārskatiet tālāko kontrolsarakstu, lai atrisinātu citas iespējamās savienojamības problēmas ar Saeco Espresso Machine.

•    Atiestatiet vietējo maršrutētāju /Wi-Fi piekļuves punktu un palaidiet Wi-Fi iestatīšanas programmu 2. reizi•
•    Raugieties, lai būtu ievadīti pareizie paroles dati
•    Novietojiet automātu tuvāk maršrutētājam / Wi-Fi piekļuves punktam un mēģiniet vēlreiz
•    Pievienojiet kafijas automātu 2,4 GHz 802.11 b/g/n mājas Wi-Fi tīklam. (5 GHz netiek atbalstīts)

Mēģiniet vēlreiz palaist Wi-Fi iestatīšanas programmu un izpildiet uz ekrāniem redzamos norādījumus.

Zudis savienojums ar Wi-Fi tīklu

Ja Saeco Espresso Machine ir zudis savienojums ar mājas Wi-Fi tīklu, pārbaudiet, tālāk norādīto.
•    Mājas tīkls darbojas pareizi (ir pieejams interneta pieslēgums)
•    Nav mainīta maršrutētāja/Wi-Fi parole
•    Automāts ir ieslēgts
•    Automāts neatrodas pārāk tālu no maršrutētāja
•    Automāts neatrodas pārāk tuvu citiem objektiem un/vai ierīcēm, kas varētu bloķēt Wi-Fi signālu.

Ja piedāvātie risinājumi neatrisina šo problēmu, lūdzu, sazinieties ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.

Mūsu vietni vislabāk var apskatīt, izmantojot jaunāko Microsoft Edge, Google Chrome vai Firefox versiju.