Neizdodas savienot Saeco Espresso Machine ar mājas Wi-Fi tīklu
Paskelbta 2021-09-16
Ja, savienojot Saeco Espresso Machine ar Wi-Fi tīklu, rodas problēmas, iespējamos cēloņus un to, kā tos viegli novērst pašam, atrodiet šeit.
Ja jūsu mājas tīkls neparādās pieejamo tīklu sarakstā, lūdzu, pārbaudiet:
• Pievienojiet kafijas automātu 2,4 GHz 802.11 b/g/n mājas Wi-Fi tīklam. (5 GHz netiek atbalstīts) • Ja jūsu mājas Wi-Fi tīkla nosaukums (SSID) ir slēpts, espreso automāts nevarēs to noteikt. Uz laiku pārkonfigurējiet mājas maršrutētāju, lai tiktu parādīts Wi-Fi tīkla nosaukums. Pēc sekmīga savienojuma ar Wi-Fi tīklu nosaukumu var atkal paslēpt.
Lūdzu, pārskatiet tālāko kontrolsarakstu, lai atrisinātu citas iespējamās savienojamības problēmas ar Saeco Espresso Machine.
• Atiestatiet vietējo maršrutētāju /Wi-Fi piekļuves punktu un palaidiet Wi-Fi iestatīšanas programmu 2. reizi• • Raugieties, lai būtu ievadīti pareizie paroles dati • Novietojiet automātu tuvāk maršrutētājam / Wi-Fi piekļuves punktam un mēģiniet vēlreiz • Pievienojiet kafijas automātu 2,4 GHz 802.11 b/g/n mājas Wi-Fi tīklam. (5 GHz netiek atbalstīts)
Mēģiniet vēlreiz palaist Wi-Fi iestatīšanas programmu un izpildiet uz ekrāniem redzamos norādījumus.
Ja Saeco Espresso Machine ir zudis savienojums ar mājas Wi-Fi tīklu, pārbaudiet, tālāk norādīto. • Mājas tīkls darbojas pareizi (ir pieejams interneta pieslēgums) • Nav mainīta maršrutētāja/Wi-Fi parole • Automāts ir ieslēgts • Automāts neatrodas pārāk tālu no maršrutētāja • Automāts neatrodas pārāk tuvu citiem objektiem un/vai ierīcēm, kas varētu bloķēt Wi-Fi signālu.
Ja piedāvātie risinājumi neatrisina šo problēmu, lūdzu, sazinieties ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.