Philips atbalsts

Neizdodas savienot Saeco Espresso Machine ar mājas Wi-Fi tīklu

Paskelbta 2021-09-16
Ja, savienojot Saeco Espresso Machine ar Wi-Fi tīklu, rodas problēmas, iespējamos cēloņus un to, kā tos viegli novērst pašam, atrodiet šeit.
Ja jūsu mājas tīkls neparādās pieejamo tīklu sarakstā, lūdzu, pārbaudiet:

•    Pievienojiet kafijas automātu 2,4 GHz 802.11 b/g/n mājas Wi-Fi tīklam. (5 GHz netiek atbalstīts)
•    Ja jūsu mājas Wi-Fi tīkla nosaukums (SSID) ir slēpts, espreso automāts nevarēs to noteikt. Uz laiku pārkonfigurējiet mājas maršrutētāju, lai tiktu parādīts Wi-Fi tīkla nosaukums. Pēc sekmīga savienojuma ar Wi-Fi tīklu nosaukumu var atkal paslēpt. 
Lūdzu, pārskatiet tālāko kontrolsarakstu, lai atrisinātu citas iespējamās savienojamības problēmas ar Saeco Espresso Machine.

•    Atiestatiet vietējo maršrutētāju /Wi-Fi piekļuves punktu un palaidiet Wi-Fi iestatīšanas programmu 2. reizi•
•    Raugieties, lai būtu ievadīti pareizie paroles dati
•    Novietojiet automātu tuvāk maršrutētājam / Wi-Fi piekļuves punktam un mēģiniet vēlreiz
•    Pievienojiet kafijas automātu 2,4 GHz 802.11 b/g/n mājas Wi-Fi tīklam. (5 GHz netiek atbalstīts)

Mēģiniet vēlreiz palaist Wi-Fi iestatīšanas programmu un izpildiet uz ekrāniem redzamos norādījumus.
Ja Saeco Espresso Machine ir zudis savienojums ar mājas Wi-Fi tīklu, pārbaudiet, tālāk norādīto.
•    Mājas tīkls darbojas pareizi (ir pieejams interneta pieslēgums)
•    Nav mainīta maršrutētāja/Wi-Fi parole
•    Automāts ir ieslēgts
•    Automāts neatrodas pārāk tālu no maršrutētāja
•    Automāts neatrodas pārāk tuvu citiem objektiem un/vai ierīcēm, kas varētu bloķēt Wi-Fi signālu.

Ja piedāvātie risinājumi neatrisina šo problēmu, lūdzu, sazinieties ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.
Sazinies ar mums

Mēs labprāt jums palīdzēsim

Vai meklējat ko citu?

Atklājiet visas Philips atbalsta iespējas

Mūsu vietni vislabāk var apskatīt, izmantojot jaunāko Microsoft Edge, Google Chrome vai Firefox versiju.