Philips atbalsts

Nevar izveidot Philips HomeRun lietotnes savienojumu ar Philips HomeRun putekļsūcēju robotu

Paskelbta 2023. gada 6. decembris
Ja Philips HomeRun putekļsūcējs robots ar mazgāšanas funkciju neveido savienojumu ar lietotni Philips HomeRun, izlasiet tālāk sniegto rakstu, lai uzzinātu iespējamos iemeslus un risinājumus. 
homerun modeļi

Varat savienot robotu pārī ar lietotni Philips HomeRun, pieskaroties pogai “Pievienot robotu” un izpildot norādījumus. Ja savienošana pārī neizdodas, izpildiet tālāk norādītās darbības, lai risinātu problēmu.

Pārbaudiet, vai robots ir ieslēgts.
Pārbaudiet, vai robots ir pilnībā uzlādēts, stacija ir pievienota sienas kontaktligzdai un robots ir ieslēgts. 

Pārbaudiet Wi-Fi paroli.
Pārliecinieties, vai lietotnē ievadījāt pareizu mājas Wi-Fi tīkla paroli. 

Atlasiet pareizo robota modeli.
Lietotnē pievienojot robotu, atlasiet pareizo robota modeli.

  • Ar automātiskas iztukšošanas staciju: XU7100, XU3110 vai XU3100
  • Bez automātiskas iztukšošanas stacijas: XU7000 vai XU3000
  • Ar dokstaciju: XU6500

Pārbaudiet, vai robots ir Wi-Fi iestatīšanas režīmā.
Lai veiksmīgi savienotu pārī ar lietotni, robotam ir jābūt ieslēgtam Wi-Fi iestatīšanas režīmam. Robota ieslēgšanas/izslēgšanas poga un sākuma poga mirgo, norādot, ka ir aktivizēts Wi-Fi iestatīšanas režīms. Lai robotam ieslēgtu Wi-Fi iestatīšanas režīmu, trīs sekundes vienlaikus turiet nospiestu ieslēgšanas/izslēgšanas pogu un sākuma pogu. Lampiņas pogās sāks mirgot oranžā krāsā, norādot, ka robots darbojas Wi-Fi iestatīšanas režīmā (sk. attēlu tālāk).

Pārbaudiet, vai mājas Wi-Fi tīkls darbojas pareizi.
Pārbaudiet interneta savienojumu. Ja tīkls ir lēns, izslēdziet un atkal ieslēdziet maršrutētāju.

Novietojiet staciju tuvāk maršrutētājam.
Robota uzlādes stacijai ir jāatrodas vietā, kur ir labs Wi-Fi pārklājums. Novietojiet staciju tuvāk maršrutētājam, lai iegūtu spēcīgāku Wi-Fi signālu. 

Jaunākā Philips HomeRun lietotnes versija
Pārbaudiet, vai izmantojat Philips HomeRun lietotnes jaunāko versiju – dodieties uz lietotņu veikalu un pārbaudiet, vai ir pieejams kāds atjauninājums.

Tālāk skatiet ierīces modelim atbilstošo videoklipu ar detalizētiem norādījumiem par robota un lietotnes savienošanu.

Ja iepriekš minētie risinājumi nepalīdz novērst problēmu, sazinieties ar mums, lai saņemtu turpmāku palīdzību.

Play Pause
Sazinies ar mums

Mēs labprāt jums palīdzēsim

Vai meklējat ko citu?

Atklājiet visas Philips atbalsta iespējas

Mūsu vietni vislabāk var apskatīt, izmantojot jaunāko Microsoft Edge, Google Chrome vai Firefox versiju.