Philips atbalsts

Philips HomeRun putekļsūcējs robots neatgriežas stacijā

Paskelbta 2024. gada 11. jūlijs
Ja Philips HomeRun putekļsūcējs ar mazgāšanas funkciju neatgriežas stacijā, tālāk skatiet iespējamos cēloņus un risinājumus.
XU sērijas roboti

Tiklīdz ir pabeigts tīrīšanas process vai kad akumulators ir tukšs, jūsu robots atgriežas uzlādes stacijā un automātiski sāk uzlādi. Lai pārliecinātos, vai robots atgriežas uzlādes stacijā, veiciet tālāk norādītās darbības.

  • Pārliecinieties, vai robots nav bloķēts; atveriet visas durvis tā maršrutā un noņemiet visus šķēršļus, kas atrodas tuvu stacijai.
  • Pārliecinieties, vai stacija ir pievienota kontaktligzdai. Ja tā nav, robots nevar atrast staciju.
  • Pārbaudiet, vai ir izveidotas virtuālās sienas vai aizliegtās zonas, kas traucē robotam atgriezties stacijā.
  • Nenovietojiet staciju spilgtā saules gaismā, kāpņu telpu tuvumā vai zem mēbelēm — šāds novietojums bloķē infrasarkano signālu, kas palīdz robotam atrast ceļu atpakaļ uz staciju.
  • Uzstādiet staciju vietā ar labu Wi-Fi pārklājumu.
  • Pārbaudiet, vai ir pietiekami daudz vietas stacijas sānos un priekšpusē. Jāatstāj brīva vieta 0,5 m abās pusēs un 1 m stacijas priekšā.
  • Stacijai jāatrodas uz cietas, nevis mīkstas grīdas, piemēram, paklājiem vai grīdsegām.
  • Stacijai ir jāatrodas uz līdzenas virsmas pret sienu.
  • Pārliecinieties, vai robots sāk tīrīšanu no stacijas.
  • Pārliecinieties, vai ritenis neslīd. Izmantojiet sausu drānu, lai noslaucītu riteni un vienlaikus saslaucītu ūdeni no bāzes uzbrauktuves un zemes. 
  • Ja robota darbībā rodas kļūme, lai risinātu problēmu, izpildiet balss paziņojuma norādes un skatiet lietotnē sniegtos padomus. 
  • Pārbaudiet, vai dzenošie riteņi, priekšējais ritenis un mazais ritenītis priekšpusē nav aplipuši ar svešķermeņiem, piemēram, matiem, smiltīm utt. Mēģiniet notīrīt svešķermeņus no riteņiem, pagrieziet riteņus, lai redzētu, vai tie normāli griežas, un izvelciet priekšējo riteni, lai notīrītu svešķermeņus. 
  • Ierīcēm XU7000 un XU7100: pārbaudiet, vai uz lodziņa robota priekšpusē un uz stacijas infrasarkanā signāla lodziņa (zonā, kur robots izveido savienojumu ar staciju) nav putekļu, un notīriet putekļus ar drānu (skatiet attēlu tālāk).
  • Ierīcēm XU3000, XU3100/XU3110, XU2000 un XU2100: pārbaudiet, vai uz robota sensoriem un/vai uz stacijas lodziņa (zonā, kur robots izveido savienojumu ar staciju) nav putekļu, un notīriet putekļus ar drānu (skatiet attēlu tālāk).
  • XU6500. Pārbaudiet, vai robota priekšpusē un stacijas infrasarkanās signalizācijas logā (zonā, kur robots savienojas ar staciju) nav putekļu, un notīriet putekļus ar drānu.

Ja iepriekš minētie risinājumi nepalīdz novērst problēmu, sazinieties ar mums, lai saņemtu turpmāku palīdzību.

Sazinies ar mums

Mēs labprāt jums palīdzēsim

Sazinies ar mums

Mēs labprāt jums palīdzēsim

Vai meklējat ko citu?

Atklājiet visas Philips atbalsta iespējas

Mūsu vietni vislabāk var apskatīt, izmantojot jaunāko Microsoft Edge, Google Chrome vai Firefox versiju.