Philips atbalsts

Lietotnes Philips Lumea SkinAI funkcijas nedarbojas

Paskelbta 2024. gada 28. novembris

Ja lietotnē Philips Lumea neizdodas izveidot savienojumu ar SkinAI funkcijām, veiciet tālāk norādītās traucējummeklēšanas darbības.

  • Pārbaudiet, vai ierīce Philips Lumea ir modelis S9900. Modeļa numurs ir norādīts uz iepakojuma, kas piegādāts ar jūsu ierīci. SkinAI funkcijas ir saderīgas tikai ar Lumea S9900.
  • Atbloķējiet SkinAi funkcijas, izpildot lietotnē Lumea sniegtos norādījumus. Šis process ietver uz Lumea roktura esošā QR koda skenēšanu.
  • Pārliecinieties, ka interneta vai Wi-Fi savienojums ir stabils. Ieteicams izveidot mobilās ierīces savienojumu ar spēcīgu Wi-Fi vai interneta tīklu, lai pilnībā izmantotu SkinAI funkcijas.
  • Pārliecinieties, ka jūsu mobilā ierīce ir saderīga ar SkinAI funkcijām. Lai gan saderīgas ir vairākums mūsdienīgo iOS un Android ierīču, neliels ierīču skaits var būt nepiemērots.
  • Apmeklējiet platformu App Store vai Google Play un pārliecinieties, ka ierīcē instalēta jaunākā lietotnes Philips Lumea versija. Tikai jaunākā versija ļaus jums pilnībā izmantot SkinAI funkcijas.
  • Pagaidiet un mēģiniet vēlreiz mazliet vēlāk. Dažreiz mūsu serveriem tiek veikta periodiska apkope, tāpēc funkcijas uz neilgu laiku ir bezsaistē.

Ja šie risinājumi nepalīdz un jūs nevarat piekļūt SkinAI funkcijām, lūdzu, sazinieties ar mums.

Sazinies ar mums

Mēs labprāt jums palīdzēsim

Sazinies ar mums

Mēs labprāt jums palīdzēsim

Vai meklējat ko citu?

Atklājiet visas Philips atbalsta iespējas

Mūsu vietni vislabāk var apskatīt, izmantojot jaunāko Microsoft Edge, Google Chrome vai Firefox versiju.