Es nevaru savienot savu Philips virtuves ierīci ar NutriU lietotni
Paskelbta 2023. gada 10. novembrī
Ja nevarat savienot savu Philips Kitchen Device ar savu NutriU lietotni, lūdzu, pārbaudiet tālāk rakstā aprakstītos risinājumus. Lūdzu, ņemiet vērā, ka ar vienu NutriU kontu vienlaikus varat savienot tikai vienu Airfryer.
Ja neesat pārliecināts, vai jūsu Philips Airfryer ir savienots vai nesavienots modelis, pārbaudiet, vai jūsu modeļa numurs atbilst tiem modeļiem, kas norādīti NutriU ierīču saraksta sadaļā “Savienotie Airfryer”. Ņemiet vērā, ka tālākais saraksts ir tikai piemērs, un tas var atšķirties atkarībā no jūsu valsts. Piezīme. Ja izvēlaties nepareizu modeļa numuru, NutriU var neļaut izveidot savienojumu ar jūsu virtuves ierīci. Modeļa numuru varat atrast uz tipa plāksnītes uzlīmes ierīces apakšā, un tas sākas ar burtiem HD vai NA. Piemēram, ja tipa plāksnītē norādīts HD9280/90, lietotnē NutriU izvēlieties HD9280.
Pārliecinieties, vai jūsu mājas tīkls darbojas pareizi un jums ir pieejams interneta savienojums.
Pārbaudiet, vai jūsu mājas tīkls darbojas ar 2,4 GHz, jo jūsu Philips ierīce ir aprīkota ar Wi-Fi moduli 11 b/g/n ar 2,4 GHz.
Ja mājas Wi-Fi maršrutētājam ir konfigurēts viens 5 GHz tīkla uzstādījums, tas tiks pārslēgts uz divu joslu tīkla režīmu un tālrunis tiks savienots ar 2,4 GHz tīklu.
Pārliecinieties, vai viedtālrunim ir izveidots savienojums ar internetu.
Ja izmantojat VPN savienojumu, lūdzu, atspējojiet to, jo tas var radīt problēmas.
Pārliecinieties, vai esat instalējis jaunāko NutriU versiju (skatiet to savā App Store).
Ja virtuves ierīce jau iepriekš bijusi pievienota NutriU, izdzēsiet to no ierīces cilnes savā NutriU.
Sīkāku informāciju, lūdzu, skatiet arī Virtuves ierīces lietotāja rokasgrāmatā. To varat atrast vietnē www.philips.com/support
Piezīme. Dažos gadījumos, kad tiek veidots pāra savienojums un ir izveidots savienojums ar Philips uzstādīšanas tīklu, jūsu viedtālrunis lūdz pārslēgties uz labāku Wi-Fi ar interneta savienojumu – lūdzu, noraidiet šo darbību, jo tā pārtrauc savienošanas procesu.
Ja NutriU lietotnē rodas 3. kļūda vai Conn-3 un jūs jau esat veicis iepriekš minētās darbības, rīkojieties, kā norādīts tālāk.
Aizveriet pašreizējo pārī savienošanas procesu.
Ja virtuves ierīce ir redzama cilnes “Ierīces” sadaļā “Pieslēgtās ierīces”, lūdzu, izdzēsiet to no turienes.
Pārbaudiet, vai virtuves ierīce jau ir savienota pārī ar jūsu Wi-Fi, par ko liecina vienmērīgi degošs Wi-Fi gaismas diodes indikators uz ierīces displeja.
Ja ir, pārstartējiet pāra savienojumu, izmantojot NutriU cilni “Ierīce”, un pirmajā ekrānā izmantojiet funkciju “Izlaist iestatīšanu” (lai izlaistu Wi-Fi iestatīšanu) (skatiet attēlu tālāk).
Ja nav, divas līdz trīs reizes pēc kārtas veiciet rūpnīcas iestatījumu atjaunošanu virtuves ierīcei, pēc katras atiestatīšanas reizes atvienojiet to no strāvas un nogaidiet divas minūtes, pirms atkal pievienojat to strāvai. Pēc tam mēģiniet pārstartēt pāra savienojumu, izmantojot NutriU.
Ja visi iepriekš minētie norādījumi nepalīdz, lūdzu, sazinieties ar mums, lai saņemtu turpmāku palīdzību.