Philips atbalsts

Nevaru ieslēgt savu jauno Philips bārdas apgriešanas mašīnu vai skuvekli

Paskelbta 2023. gada 27. septembris
Ja nesen iegādājāties Philips trimmeri vai skuvekli un nevarat to ieslēgt pēc izņemšanas no iepakojuma, skatiet tālāk norādīto informāciju.
Pirms Philips trimmeris vai skuveklis tiek aizvests no rūpnīcas, mēs to iestatām vienreizējās hibernācijas režīmā. Šāds stāvoklis ir radīts, lai iepakošanas vai pārvešanas laikā ierīce nevarētu nejauši ieslēgties.
Lai “pamodinātu” ierīci, pieslēdziet to strāvas kontaktligzdai un lādējiet vismaz 5 minūtes. Tādējādi trimmeris vai skuveklis izslēdz hibernācijas režīmu, un pēc tam varat to izmantot, kā parasti. 

Lai gan mēs iesakām pilnībā uzlādēt ierīci (konkrētus uzlādes laikus skatiet lietotāja rokasgrāmatā), ierīces iziešanai no hibernācijas režīma parasti pietiek ar vismaz 5 minūtēm.
Ja esat jau izmantojuši Philips skuvekli vai trimmeri un nevarat to vairs ieslēgt, šo problēmu, iespējams, var novērst, kārtīgi iztīrot ierīci.

Pārbaudiet, vai skūšanas galviņā(-ās) vai griezējzobos/matiņu nodalījumā nav uzkrājušies mati vai gruži. Nosprostojums var bloķēt ierīces kustīgās daļas un neļaut tai ieslēgties, tāpēc rūpīgi notīriet ierīci. Konkrētas tīrīšanas instrukcijas skatiet ierīces komplektācijā iekļautajā lietotāja rokasgrāmatā.
Vai meklējat ko citu?

Atklājiet visas Philips atbalsta iespējas

Mūsu vietni vislabāk var apskatīt, izmantojot jaunāko Microsoft Edge, Google Chrome vai Firefox versiju.