Philips atbalsts

Nav SenseIQ datu

Paskelbta 2024. gada 27. augusts
Ja nesaņemat nekādus SenseIQ datus, tālāk izklāstītie problēmu novēršanas padomi var palīdzēt atrisināt problēmu.
  • Pārbaudiet, vai esat aktivizējis un ieslēdzis SenseIQ funkciju. Vispirms savā viedtālrunī lejupielādējiet Philips lietotni Avent Baby Monitor+. Pēc tam aktivizējiet vai ieslēdziet SenseIQ funkciju vecāku ierīces vai lietotnes izvēlnē.
  • Pārbaudiet, vai mazuļa ierīce ir pareizi nostiprināta, izmantojot “divi vienā” stiprinājumu. Pārliecinieties, ka ierīce ir pienācīgi salikta un novietota tā, lai mazulis būtu labi redzams. Izmantojiet rakstainu segu un gādājiet, lai mazuļa sega/guļammaiss kontrastētu ar matrača pārvalku.
  • Ja neizmantojat “divi vienā” stiprinājumu, gādājiet, lai mazuļa ierīce nebūtu pārāk tālu no mazuļa. Ja mazuļa ierīce novietota pārāk tālu, tās kamera nevar uztvert minimālās mazuļa krūškurvja kustības uz augšu un leju un noteikt elpošanas biežumu.
Sazinies ar mums

Mēs labprāt jums palīdzēsim

Sazinies ar mums

Mēs labprāt jums palīdzēsim

Vai meklējat ko citu?

Atklājiet visas Philips atbalsta iespējas

Mūsu vietni vislabāk var apskatīt, izmantojot jaunāko Microsoft Edge, Google Chrome vai Firefox versiju.