Ja raudāšanas interpretācija nedarbojas, tālāk izklāstītie problēmu novēršanas padomi var palīdzēt atrisināt problēmu.
- Lūdzu, pārbaudiet, vai ir beidzies jūsu 90 dienu bezmaksas izmēģinājuma termiņš. Ja arī turpmāk vēlaties izmantot pakalpojumu, jums jāreģistrējas abonementam ar ikmēneša maksu.
- Pārliecinieties, ka mazuļa ierīce darbojas tiešsaistē. Pakalpojums Raudāšanas interpretācija darbojas tikai tad, ja mazuļa ierīce ir pievienota internetam.
- Pārbaudiet, vai jūsu Wi-Fi savienojums ir labs un stabils, jo tas var ietekmēt raudāšanas interpretācijas datu saņemšanas ātrumu. Lietotnes iestatījumu lapā pārbaudiet Wi-Fi signāla stiprumu. Signāls ir stiprs, ja redzams uzraksts “Excellent” (Izcils) vai “Good” (Labs).
- Pārbaudiet, vai ir pareizi izveidots savienojums starp mazuļa ierīci un vecāku ierīci/lietotni Philips Avent Baby Monitor+. Lai pareizi izveidotu savienojumu ar mazuļa ierīci, veiciet lietotāja rokasgrāmatā norādītās darbības. Pārbaudiet, vai mazuļa ierīce ir novietota gana tuvu mazulim, lai tā varētu uztvert mazuļa raudāšanu un maksimāli samazināt apkārtējo trokšņu ietekmi.
- Gādājiet, lai apkārtējā telpa nebūtu pārāk trokšņaina. Nenovietojiet mazuļa ierīci pie skaļiem trokšņu avotiem, tostarp televizoru vai ierīču, kas rada skaņas un vibrācijas, piemēram, vibrācijas režīmā ieslēgtu viedtālruņu, tuvumā. Šāds troksnis var pasliktināt mazuļa uzraudzības ierīces spēju precīzi noteikt un interpretēt mazuļa raudas.