Var būt vairāki iemesli, kāpēc nedarbojas Wi-Fi savienojums starp ierīci un viedtālruni. Lai atrisinātu problēmu, veiciet tālāk norādītās darbības.
- Pārliecinieties, ka jūsu viedtālrunis ir savienots ar 2,4 GHz Wi-Fi tīklu mājās, nevis ar 5 GHz vai publisku Wi-Fi tīklu. Lai sekmīgi izveidotu savienojumu pārī, pirms savienošanas procesa sākšanas iesakām izslēgt mobilos datus.
- Tāpat neaizmirstiet savā viedtālrunī iespējot šādas atļaujas: “Atrašanās vieta”, “Krātuve”, “Bluetooth” un “Vietējais tīkls”.
- Pārliecinieties, ka ir ievadīta pareiza Wi-Fi parole: tā ir reģistrjutīga, un tās garums nedrīkst pārsniegt 63 rakstzīmes. Ņemiet vērā, ka īpašie simboli netiek pieņemti, tāpēc neizmantojiet tos.
- Pārbaudiet, vai mājas Wi-Fi tīkla nosaukums (SSID) ir pareizs. Atcerieties, ka tīkla nosaukums ir reģistrjutīgs.
- Ja jūs savā viedtālrunī izmantojat VPN, izslēdziet to, pirms veidojat pāra savienojumu.
- Ja maršrutētājam ir baltais saraksts, kas bloķē savienošanu pārī, atspējojiet to, lai nodrošinātu sekmīgu savienošanu pārī.
- Gan ierīcei, gan viedtālrunim jāatrodas ne tālāk kā 10 metru attālumā no Wi-Fi maršrutētāja.
- Gādājiet, lai lietotne būtu atjaunināta uz jaunāko versiju.
- Ņemiet vērā, ka citas elektroniskās ierīces, dzirksteļojoši gaismas avoti vai signālu stacijas var traucēt Wi-Fi savienojumu. Centieties turēt ierīci tālāk no šādiem avotiem un vēlreiz mēģiniet izveidot savienojumu pārī ar Wi-Fi.
Ja, veicot iepriekš norādītās darbības, problēmu neizdodas novērst, skatiet lietotni, kurā varētu būt papildinformācija par Wi-Fi, vai sazinieties ar mums, lai saņemtu turpmāku palīdzību.