Es nevaru izveidot Philips sildītāja vai ventilatora savienojumu ar lietotni
Paskelbta 2024. gada 28. augusts
Ja nevarat izveidot Philips sildītāja vai ventilatora savienojumu ar lietotni, noskaidrojiet iespējamos cēloņus un risinājumus rakstā tālāk.
Var būt vairāki iemesli, kāpēc nedarbojas Wi-Fi savienojums starp ierīci un viedtālruni. Lai atrisinātu problēmu, veiciet tālāk norādītās darbības.
Pārliecinieties, ka jūsu viedtālrunis ir savienots ar 2,4 GHz Wi-Fi tīklu mājās, nevis ar 5 GHz vai publisku Wi-Fi tīklu. Lai sekmīgi izveidotu savienojumu pārī, pirms savienošanas procesa sākšanas iesakām izslēgt mobilos datus.
Tāpat neaizmirstiet savā viedtālrunī iespējot šādas atļaujas: “Atrašanās vieta”, “Krātuve”, “Bluetooth” un “Vietējais tīkls”.
Pārliecinieties, ka ir ievadīta pareiza Wi-Fi parole: tā ir reģistrjutīga, un tās garums nedrīkst pārsniegt 63 rakstzīmes. Ņemiet vērā, ka īpašie simboli netiek pieņemti, tāpēc neizmantojiet tos.
Pārbaudiet, vai mājas Wi-Fi tīkla nosaukums (SSID) ir pareizs. Atcerieties, ka tīkla nosaukums ir reģistrjutīgs.
Ja jūs savā viedtālrunī izmantojat VPN, izslēdziet to, pirms veidojat savienojumu pārī.
Ja maršrutētājam ir baltais saraksts, kas bloķē savienošanu pārī, atspējojiet to, lai nodrošinātu sekmīgu savienošanu pārī.
Gan ierīcei, gan viedtālrunim jāatrodas ne tālāk kā 10 metru attālumā no Wi-Fi maršrutētāja.
Gādājiet, lai lietotne būtu atjaunināta uz jaunāko versiju.
Ņemiet vērā, ka citas elektroniskās ierīces, dzirksteļojoši gaismas avoti vai signālu stacijas var traucēt Wi-Fi savienojumu. Centieties turēt ierīci tālāk no šādiem avotiem un vēlreiz mēģiniet izveidot savienojumu pārī ar Wi-Fi.
Ja, veicot iepriekš norādītās darbības, problēmu neizdodas novērst, skatiet lietotni, kurā varētu būt papildinformācija par Wi-Fi, vai sazinieties ar mums, lai saņemtu turpmāku palīdzību.