Philips atbalsts

Raudāšanas interpretācijas pakalpojums nedarbojas

Paskelbta 2024. gada 27. augusts
Ja nevarat izmantot raudāšanas interpretācijas pakalpojuma 90 dienu bezmaksas izmēģinājuma periodu, tālāk izklāstītie problēmu novēršanas padomi var palīdzēt atrisināt šo problēmu.
  • Pārliecinieties, ka piesakāties pakalpojumam ar ierīcei izmantoto lietotāja kontu.
  • Pārliecinieties, ka mazuļa ierīce darbojas tiešsaistē. Pakalpojums Raudāšanas interpretācija darbojas tikai tad, ja mazuļa ierīce ir pievienota internetam.
  • 90 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods ir beidzies. Varat abonēt raudāšanas interpretācijas pakalpojumu, izmantojot lietotni.
  • Ja esat jauns lietotājs, taču bezmaksas izmēģinājuma periods tik un tā nav pieejams, lūdzu, sazinieties ar mums.
  • Pārliecinieties, ka piesakāties pakalpojumam ar ierīcei izmantoto lietotāja kontu.
  • Pārliecinieties, ka mazuļa ierīce darbojas tiešsaistē. Pakalpojums Raudāšanas interpretācija darbojas tikai tad, ja mazuļa ierīce ir pievienota internetam.
  • Ja neizdodas abonēt vai apmaksāt raudāšanas interpretācijas pakalpojumu, lietotnē dodieties uz opciju “Pārvaldīt raudāšanas interpretāciju” un sazinieties ar Zoundream klientu apkalpošanas dienestu, lai saņemtu palīdzību.
Sazinies ar mums

Mēs labprāt jums palīdzēsim

Sazinies ar mums

Mēs labprāt jums palīdzēsim

Vai meklējat ko citu?

Atklājiet visas Philips atbalsta iespējas

Mūsu vietni vislabāk var apskatīt, izmantojot jaunāko Microsoft Edge, Google Chrome vai Firefox versiju.