Philips atbalsts

Bieži pārtrūkst savienojums starp mazuļa ierīci un lietotni

Paskelbta 2024. gada 27. augusts
Ja savienojums starp mazuļa ierīci un lietotni Philips Avent Baby Monitor+ nav pietiekami labs, veiciet tālāk izklāstītās darbības, lai uzlabotu savienojumu.
  • Pārbaudiet, vai jūsu Wi-Fi savienojums ir labs un stabils. Lietotnes iestatījumu lapā pārbaudiet Wi-Fi signāla stiprumu. Signāls ir stiprs, ja redzams uzraksts “Excellent” (Izcils) vai “Good” (Labs). Ja redzami citi uzraksti, izmantojiet Wi-Fi signāla pastiprinātāju, lai signāls būtu spēcīgāks.
  • Pārliecinieties, ka izmantojat jaunāko lietotnes Philips Avent Baby Monitor+ versiju. Ja neizmantojat jaunāko versiju, viedtālrunī atjauniniet lietotni.
  • Restartējiet lietotni Philips Avent Baby Monitor+ viedtālrunī.
  • Restartējiet modemu un/vai maršrutētāju.
  • Restartējiet mazuļa ierīci, nospiežot ieslēgšanas/izslēgšanas pogu.

Vai joprojām neizdodas izveidot savienojumu? Ja neviens no šiem padomiem nepalīdz, sazinieties ar mums.
Sazinies ar mums

Mēs labprāt jums palīdzēsim

Sazinies ar mums

Mēs labprāt jums palīdzēsim

Vai meklējat ko citu?

Atklājiet visas Philips atbalsta iespējas

Mūsu vietni vislabāk var apskatīt, izmantojot jaunāko Microsoft Edge, Google Chrome vai Firefox versiju.