Ja miega dati nav pieejami, tālākie padomi var palīdzēt rast tam skaidrojumu un/vai risinājumu.
- Iespējams, ka miega sesijas vidū esat atvienojis mazuļa ierīci no tīkla. Parasti jāpagaida 15–20 minūtes pēc miega cikla beigām, lai pārliecinātos, ka miega dati tiek pareizi nosūtīti uz mākoni, un tikai pēc tam drīkst izslēgt mazuļa ierīci. Neatvienojiet mazuļa ierīci no tīkla, un neizslēdziet strāvas padevi pagarinātājam. Ja vēlaties izslēgt ierīci, nospiediet ieslēgšanas/izslēgšanas pogu uz mazuļa ierīces.
- Iespējams, ka mazuļa ierīce tika netīšām atiestatīta. Ņemiet vērā, ka dati, kas nav dublēti mākonī, tiek zaudēti.
- Tiek rādīti SenseIQ dati par pēdējām 30 dienām. Ja vēlaties, lai šādu datu vēsture būtu pieejama ilgāk, laikus veiciet lietotnes rādījumu ekrānuzņēmumus.
- Iespējams, ka mazuļa ierīce ir bijusi bezsaistē vai ilgāku laiku darbojusies privātuma režīmā. Mazuļa ierīce regulāri pieslēdzas internetam. Miega sesiju dati saglabājas mazuļa ierīcē dažas dienas. Taču, ja mazuļa ierīce ir bezsaistē ilgāk, daļa datu netiek sinhronizēta ar mākoni. Mazuļa ierīcē saglabāto sesiju skaits var atšķirties atkarībā no miega sesiju ilguma. Mēs iesakām bieži pieslēgt mazuļa ierīci internetam.