Philips atbalsts

No Philips apģērbu tvaicētāja ar statīvu pamatnes noplūst ūdens

Paskelbta 03 April 2023
Ja no Philips apģērbu tvaicētāja ar statīvu pamatnes noplūst ūdens, lasiet tālāk, lai uzzinātu iespējamos iemeslus un risinājumus.

Fiksējiet ūdens tvertnes vāciņu un atkaļķošanas (de-calc) pogu

Pārliecinieties, vai ūdens tvertnes vāciņš ir pilnībā aizvērts (grieziet to pulksteņrādītāju kustības virzienā, lai bloķētu) un atkaļķošanas (de-calc) poga ir fiksēta, pagriežot to bloķēšanas pozīcijā.

Ievietojiet ūdens tvertni pareizi

Lūdzu, pārliecinieties, vai ūdens tvertne ir novietota pareizi un ūdens tvertnes vāciņš ir salāgots.

Tvaicētāja galviņa un/vai tvaika šļūtene atrodas zemā pozīcijā

Kad tvaicētāja galviņa un/vai tvaika šļūtene ilgu laiku (≥ 5 min.) atrodas zemā pozīcijā, var būt novērojama ūdens noplūde. Šādā gadījumā paceliet tvaicētāja galviņu, lai iztaisnotu šļūteni vertikālā stāvoklī. Tādējādi var izlīdzināt spiedienu tvertnē.

Piezīme. Netvaicējiet zemā pozīcijā.

Ūdens tvertnē ir zems ūdens līmenis

Ja ūdens līmenis tvertnē ir zems, tajā paaugstinās spiediens. Izņemiet ūdens tvertni un uzpildiet to vismaz līdz pusei.


Ja iepriekš sniegtie risinājumi nepalīdz novērst problēmu, sazinieties ar mums, lai saņemtu turpmāku palīdzību.
Sazinies ar mums

Mēs labprāt jums palīdzēsim

Vai meklējat ko citu?

Atklājiet visas Philips atbalsta iespējas

Mūsu vietni vislabāk var apskatīt, izmantojot jaunāko Microsoft Edge, Google Chrome vai Firefox versiju.