Atrast tvaika ģeneratora gludekļa nosaukumu ir ļoti vienkārši. Aplūkojiet sava tvaika ģeneratora sānu malas - tur ir uzrakstīts produkta nosaukums, piemēram, PerfectCare Elite, PerfectCare Performer utt.
Laika gaitā tvaika ģeneratorā var izveidoties katlakmens. Jo cietāks ūdens jūsu dzīvesvietā, jo ātrāk veidojas un sacietē katlakmens daļiņas, ja tās nenotīra. Regulāra atkaļķošana novērš tādas problēmas kā balti/brūni traipi uz apģērba, brūns ūdens un noplūdes. Regulāra gludekļa tīrīšana uztur augstu tvaika padeves līmeni un pagarina tvaika ģeneratora kalpošanas laiku.
Izņemiet pogu. Ļaujiet ūdenim un kaļķakmens daļiņām izplūst.
Ja neizmantojat EASY DE-CALC funkciju regulāri un/vai no gludināšanas virsmas izdalās baltas/brūnas pārslas, atkaļķojiet gludināšanas virsmu, veicot tālāk aprakstīto procedūru.
PIEZĪME. Dažiem modeļiem Calc–Clean poga atrodas gludekļa roktura priekšpusē.
Visos Philips tvaika ģeneratoros un gludekļos mēs iesakām izmantot krāna ūdeni vai demineralizētu ūdeni. Demineralizēts ūdens ir labākā izvēle, lai novērstu katlakmens veidošanos gludeklī. Lūdzu, nekad neizmantojiet Philips tvaika ģeneratora gludeklī gludināšanas ūdeni vai aromatizētu ūdeni. Ja izmantosiet šādu ūdeni, gludeklis tiks piesārņots un var tikt sabojāts.
Nē, ja atkaļķošanas indikators mirgo, tvaika ģeneratora gludeklis vairs neradīs tvaiku. Lai tvaika ģenerators atkal būtu gatavs lietošanai, jums jāveic viss atkaļķošanas process.
Iespējams, atkaļķošanas procedūra nav pilnībā pabeigta, tāpēc atiestatīšana nav veiksmīgi notikusi. (Smart Calc Clean funkcija) Ja problēma saglabājas vai jums ir radušies jautājumi, lūdzu, sazinieties ar Philips klientu apkalpošanas dienestu
Veiciet atkaļķošanas procedūru vēlreiz un pārliecinieties, vai process ir pabeigts. Kad atkaļķošanas process ir pabeigts, gludeklis tiek atiestatīts un atkaļķošanas indikators automātiski izslēdzas. (Easy De-Calc funkcija)
Ja pēc gludekļa atkaļķošanas uz apģērba joprojām rodas baltas pārslas vai brūni traipi, iesakām atkārtot atkaļķošanas procedūru — to darot, jūs vēlreiz izskalosiet gludekli un visas kaļķa atliekas izplūdīs.
Kad atkaļķošanas process ir pabeigts un jūs atkal sākat gludināšanu, iespējams, no gludināšanas virsmas plūdīs ūdens un nevis tvaiks (vai maz tvaika). Tā notiek, ja gludeklī vēl ir palicis ūdens no atkaļķošanas procesa. Lai atrisinātu šo problēmu un izlaistu ūdeni no sistēmas, lūdzu, spiediet tvaika pogu nepārtraukti vismaz 30 sekundes. Būs dzirdama sūknēšanas skaņa, un, kad viss ūdens būs izlaists, atkal tiks ražots tvaiks.
Ja jūs vienmēr izmantojat demineralizētu ūdeni, tvaika ģeneratorā nebūs izveidojies katlakmens. Tomēr dažiem tvaika ģeneratora gludekļu modeļiem atkaļķošanas indikators mirgos, kad būs pagājis noteiktais ierīces lietošanas laiks. Tādā gadījumā, lūdzu, veiciet atkaļķošanas procedūru, lai ierīci atkal varētu lietot.
Zvaniet mums: 66163264 * No pirmdienas līdz piektdienai: 09:00 - 17:00 *Vietējais tarifs* Maksa par zvanu saskaņā ar Jūsu mobilā operatora tarifiem
mūsu klientu apkalpošanas komanda vienmēr ir gatava sniegt atbalstu un palīdzību.
You are about to visit a Philips global content page
Continue