1
Produkti

Saņemiet tieši jums nepieciešamo atbalstu
Vai meklējat noteiktu risinājumu savam produktam?

No Saeco espreso automāta ūdens tvertnes netiek padots ūdens

Ja no Saeco espreso automāta ūdens tvertnes netiek padots ūdens, parasti automātā ir iekļuvis gaiss un tas bloķē ūdens padevi. Skatiet tālāk, lai uzzinātu, kā to novērst.

Ūdens tvertne nav ielikta līdz galam

Iespējams, ka ūdens tvertne automātā nav ievietota pareizi, un no tās netiks padots ūdens.
•    Lai pārliecinātos, ka espreso automātam ar ūdens tvertni priekšpusē tā ir pareizi ievietota, raugieties, lai ūdens tvertne būtu iebīdīta līdz pašam galam.
•    Espreso automātam ar ūdens tvertni automāta augšpusē raugieties, lai zonā zem ūdens tvertnes nebūtu netīrumu, daļiņu vai kafijas pupiņu.

Iekļuvušā gaisa izlaišana

Lai izlaistu iekļuvušo gaisu no espreso automāta, veiciet tālāk norādītās darbības.
1.    Izslēdziet automātu.
2.    Iztukšojiet ūdens tvertni un izņemiet AquaClean (vai jebkuru citu) ūdens filtru.
3.    Piepildiet ūdens tvertni ar ūdeni un ievietojiet atpakaļ vietā.
4.    IESLĒDZIET kafijas automātu. Kad automāts ir uzkarsēts, atlasiet karsto ūdeni un izvadiet 2–3 krūzītes karstā ūdens.

Ja izmantojat AquaClean filtru, veiciet šīs papildu darbības, lai nodrošinātu, ka pirms lietošanas filtrs tiek sagatavots un uzstādīts pareizi.
1.    Pakratiet AquaClean ūdens filtru 5 sekundes.
2.    Iegremdējiet filtru ar augšpusi uz leju tvertnē/bļodā ar ūdeni, līdz vairs neparādās gaisa burbulīši.
3.    Ievietojiet filtru atpakaļ ūdens tvertnē un piepildiet ūdens tvertni ar ūdeni.
4.    Restartējiet automātu, to izslēdzot un vēlreiz ieslēdzot.
5.    Atlasiet karsto ūdeni un izvadiet 2–3 tasītes karsta ūdens.

Lūdzu, ņemiet vērā! Ja izmantojat AquaClean ūdens filtru vairāk par 3 mēnešiem, nomainiet filtru, jo tas var aizsērēt.
Play Pause

Karstā ūdens tekne ir aizsērējusi (kafijas automātiem ar Panarello/Classic piena putotāju)

Ja karstā ūdens tekne ir aizsērējusies, izņemiet panarello/klasiskā piena putotāja ārējo daļu un pārbaudiet, vai tekne nav aizsērējusies ar katlakmeni (baltas daļiņas teknē vai ap tekni).
Ja ir novērojamas katlakmens nogulsnes, izmantojiet atkaļķošanas līdzekli, lai to likvidētu.

Ja šie līdzekļi nenovērš problēmu, lūdzu, sazinieties ar mums, lai saņemtu turpmāku palīdzību.

Mūsu vietni vislabāk var apskatīt, izmantojot jaunāko Microsoft Edge, Google Chrome vai Firefox versiju.