MyPhilips

Reģistrējiet savu produktu, lai iegūtu papildu garantiju un citus ieguvumus

Lai reģistrētu jaunu pirkumu, lūdzu, sagatavojiet produktu un piesakieties savā MyPhilips kontā.

Accessories

Pagarinātas garantijas noteiktiem produktiem

BalloonSpeechFaq

Iegādājieties piederumus

Shield

Ātra piekļuve BUJ un atbalstam

Kā tas darbojas

1. Lai reģistrētu savu produktu, jums jāpiesakās savā MyPhilips kontā. Nav konta? Reģistrējieties šeit

2. Reģistrējiet savu produktu un izmantojiet priekšrocības. Jūs varat arī augšupielādēt pirkuma apliecinājumu, lai tas būtu droši saglabāts gadījumam, ja nepieciešams serviss vai remonts.

FAQ's

Kā es varu reģistrēt savu produktu papildu garantijai?

Ja jūsu produkts ir piemērots papildu garantijai, vispirms jums nepieciešams MyPhilips konts. Jūs varat pieteikties vai izveidot kontu šeit. Pēc tam varat reģistrēt savu produktu. Reģistrācijas laikā sagatavojiet produktu, jo būs nepieciešams modeļa numurs.

Ko es varu darīt ar MyPhilips kontu?

Ar savu MyPhilips kontu jūs varat:

  • Piekļūt visai savai informācijai par produktiem vienuviet (pasūtījumi, abonementi utt.)
  • Pierakstīties jaunumiem un ekskluzīviem piedāvājumiem
  • Ātri atrast informāciju un piederumus visiem saviem Philips produktiem

Kas ir pirkuma apliecinājums?

Pirkuma apliecinājums ir drukāts čeks no veikala, kur iegādājāties produktu, vai PDF rēķins no tiešsaistes tirgotāja.

Kāpēc man jāaugšupielādē pirkuma apliecinājums?

Mēs iesakām augšupielādēt pirkuma apliecinājumu, lai tas vienmēr būtu pieejams, ja tas būs nepieciešams.

Pirkuma apliecinājums var būt nepieciešams, lai izmantotu akciju vai pieteiktos garantijas remontam

Kādu informāciju man jāsniedz, lai reģistrētu produktu?

Lai reģistrētu produktu, nepieciešams:

  • MyPhilips konts
  • Modeļa numurs
  • Pirkuma datums
  • Pirkuma apliecinājums (pēc izvēles)
  • Akcijas informācija (ja piemērojama)

Mūsu vietni vislabāk var apskatīt, izmantojot jaunāko Microsoft Edge, Google Chrome vai Firefox versiju.