Dzirnaviņas darbojas, bet no kafijas automāta plūst tikai ūdens un/vai pupiņas netiek maltas.

Kafijas piltuve ir nosprostota ar maltu kafiju.
Lai atbloķētu kafijas piltuvi,
• izņemiet uzliešanas mezglu un ar karotes kātu iztīriet kafijas piltuvi.
• Ja ierīcei nav iepriekš samaltās kafijas piltuves, ievietojiet karotes kātu kafijas piltuvē no apakšas.
• Ja jums ir Moltio vai GranBaristo kafijas automāts ar izņemamu kafijas pupiņu tvertni, izņemiet un izjauciet šo tvertni. Izņemiet visas kafijas pupiņas, kas ir iesprūdušas abās atsevišķajās daļās.

Kā atbloķēt kafijas piltuvi

Displejā parādās kļūdas kods 1, 3, 4, 5 vai 14

Ja displejā ir redzams kļūdas kods 1, 3, 4, 5 vai 14, pārbaudiet tālāk norādītos risinājumus.
Ja tiek parādīts kāds cits kļūdas kods, ieteicams sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas centru, lai saņemtu palīdzību.

E01
Kafijas piltuve ir nosprostota ar maltu kafiju.
Lai atbloķētu kafijas piltuvi,
• izņemiet uzliešanas mezglu un ar karotes kātu iztīriet kafijas piltuvi.
• Ja ierīcei nav iepriekš samaltās kafijas piltuves, ievietojiet karotes kātu kafijas piltuvē no apakšas.

Kā atbloķēt kafijas piltuvi

E03
Uzliešanas mezgls ir nosprostots vai nav pareizi ieeļļots.
• Izskalojiet uzliešanas mezglu ar svaigu ūdeni, pievēršot īpašu uzmanību filtram.
• Ieeļļojiet uzliešanas mezglu, kā aprakstīts tīrīšanas un apkopes sadaļā.

 

E04:
Uzliešanas mezgls ir nosprostots, nav pareizi ieeļļots vai nav bloķētā pozīcijā.
• Izskalojiet uzliešanas mezglu ar svaigu ūdeni, pievēršot īpašu uzmanību filtram.
• Ieeļļojiet uzliešanas mezglu, kā aprakstīts tīrīšanas un apkopes sadaļā.
• Ievietojiet uzliešanas mezglu atpakaļ un pārliecinieties, ka tas bloķējas vietā. Ja uzliešanas mezgls ir pareizi ievietots un nobloķēts, ir dzirdams kluss klikšķis.
• Izslēdziet un vēlreiz ieslēdziet kafijas automātu.

 

E05:
• Cēloņi var būt dažādi, tāpēc, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas centru, lai saņemtu palīdzību.

 

E14
Kafijas automāts ir pārkarsis.
• Izslēdziet ierīci un uzgaidiet 60 minūtes.

Kā skalot uzliešanas mezglu

Kā eļļot uzliešanas mezglu

Izplūst tikai daži pilieni kafijas

Ja izplūst tikai daži pilieni kafijas, tam var būt vairāki cēloņi un risinājumi.

 

  1. Uzliešanas mezgls ir nosprostots vai nav pareizi ieeļļots.
    • Izskalojiet uzliešanas mezglu ar svaigu ūdeni, pievēršot īpašu uzmanību filtram.
    • Ieeļļojiet uzliešanas mezglu, kā aprakstīts tīrīšanas un apkopes sadaļā.

  2. Kafijas tekne ir aizsērējusi.
    • Iztīriet kafijas tekni ar adatu.

  3. Ūdens filtrs (piem., AquaClean/Brita) nav pareizi sagatavots vai ir aizsērējis.
    • Izņemiet filtru no ūdens tvertnes un ar augšpusi uz leju iegremdējiet ūdenī.
    • Ievietojiet filtru atpakaļ un izlaidiet 2-3 tasītes karsta ūdens.
    • Ja problēma joprojām pastāv, pagatavojiet kafiju, neizmantojot filtru. Ja tas izdodas, ir skaidrs, ka filtrs ir aizsērējis un ir jāmaina.

  4. Kafijas automātu nepieciešams atkaļķot.
    • Atkaļķojiet kafijas automātu, izmantojot Philips/Saeco atkaļķošanas līdzekli.

Kā skalot uzliešanas mezglu

Kā eļļot uzliešanas mezglu

Kafijas automāts gatavo ūdeņainu kafiju

Ja kafija kļūst ūdeņaina, tam var būt dažādi cēloņi un risinājumi.

 

  1. Pirmās lietošanas laikā:
    • Saeco pielāgošanas sistēma vēl veic pielāgojumus. Pagatavojiet vēl dažas tasītes kafijas.

  2. Uzliešanas mezgls ir nosprostots ar netīrumiem vai nav pareizi ieeļļots.
    • Izskalojiet uzliešanas mezglu ar svaigu ūdeni, pievēršot īpašu uzmanību uzliešanas mezgla filtram.
    • Ieeļļojiet uzliešanas mezglu, kā aprakstīts tīrīšanas un apkopes nodaļā.

  3. Kafijas piltuve ir nosprostota ar maltu kafiju. Atbloķējiet kafijas piltuvi:
    • izņemiet uzliešanas mezglu un ar karotes kātu iztīriet kafijas piltuvi.
    • Ja ierīcei nav iepriekš samaltās kafijas piltuves, ievietojiet karotes kātu kafijas piltuvē.

Kā skalot uzliešanas mezglu

Kā eļļot uzliešanas mezglu

Kā atbloķēt kafijas piltuvi

Ziņojums "Empty coffee grounds container" (Iztukšojiet maltās kafijas tvertni) nepazūd

Ja maltās kafijas tvertni iztukšo, kad kafijas automāts ir izslēgts, kafijas ciklu skaitītājs netiek atiestatīts un ziņojums "Empty coffee grounds container" (Iztukšojiet maltās kafijas tvertni) nepazūd.

Lai ziņojumu nodzēstu:
• izņemiet maltās kafijas tvertni, kad kafijas automāts ir ieslēgts, uzgaidiet vismaz 5 sekundes un atkal ievietojiet tvertni.

Uzliešanas mezglu nevar ievietot

Ja uzliešanas mezglu nevar ievietot, kafijas automāts un uzliešanas mezgls nav neitrālā pozīcijā.

Veiciet tālāk norādītās darbības, lai iestatītu kafijas automātu un uzliešanas mezglu neitrālā pozīcijā.
1. Ievietojiet maltās kafijas tvertni un pilienu paplāti. Aizveriet apkopes durtiņas, bet atstājiet uzliešanas mezglu ārpusē.
2. Izslēdziet kafijas automātu. Uzgaidiet, līdz tas ir pilnībā izslēdzies un vairs nav dzirdamas nekādas skaņas (tas var aizņemt līdz 15-20 sekundēm).
3. Atkal ieslēdziet kafijas automātu. Vēlreiz uzgaidiet, līdz tas ir pilnībā ieslēdzies un vairs nav dzirdamas nekādas skaņas.
4. Iestatiet uzliešanas mezglu tā neitrālajā pozīcijā. Skatiet instrukcijas tālāk norādītajā filmā.
5. Izņemiet maltās kafijas tvertni un pilienu paplāti, atveriet apkopes durtiņas un vēlreiz mēģiniet ievietot uzliešanas mezglu.

Uzliešanas mezglu nevar izņemt

Ja uzliešanas mezglu nevar izņemt, kafijas automāts nav neitrālā pozīcijā.

 

Veiciet tālāk norādītās darbības, lai varētu izņemt uzliešanas mezglu.
1. Ievietojiet maltās kafijas tvertni un pilienu paplāti atpakaļ un aizveriet apkopes durtiņas.
2. Izslēdziet kafijas automātu. Uzgaidiet, līdz tas ir pilnībā izslēdzies un vairs nav dzirdamas nekādas skaņas (tas var aizņemt līdz 15-20 sekundēm).
3. Atkal ieslēdziet kafijas automātu. Vēlreiz uzgaidiet, līdz tas ir pilnībā ieslēdzies un vairs nav dzirdamas nekādas skaņas.
4. Izņemiet maltās kafijas tvertni un pilienu paplāti, atveriet apkopes durtiņas un vēlreiz mēģiniet izņemt uzliešanas mezglu.

Nekad neizņemiet uzliešanas mezglu atkaļķošanas laikā. Vienmēr vispirms pabeidziet atkaļķošanas procesu.

Pēc atkaļķošanas nenodziest atkaļķošanas indikators

Ja atkaļķošanas indikators joprojām deg, ļoti iespējams, ka pēc atkaļķošanas cikla pabeigšanas kafijas automāts nav izskalots ar pietiekamu daudzumu ūdens.
Izskalojiet kafijas automātu, izmantojot veļ vienu pilnu ūdens tvertni.

Ja atkaļķošanas process tika pārtraukts, izslēdzot kafijas automātu, un jūs nezināt, kā to atsākt, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas centru, lai saņemtu palīdzību.

Es nesaprotu espresso kafijas automāta gaismas indikatoru nozīmi

Espresso kafijas automāta gaismas indikatori rāda informāciju par veicamajām darbībām un ierīces statusu.

Lietotāja rokasgrāmatā ir īpaša nodaļa par gaismas indikatoru nozīmi. Izmantojiet tālāk esošo meklēšanas funkciju, lai atrastu un lejupielādētu attiecīgā Philips vai Saeco espresso kafijas automāta lietotāja rokasgrāmatu.

Piezīme. ja vienlaikus mirgo visi gaismas indikatori, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas centru, lai saņemtu palīdzību.

Zem kafijas automāta ir ūdens

Iespējams, pilienu paplāte ir pilna, un ūdens plūst pāri.
Regulāri iztukšojiet pilienu paplāti, iztukšošanas laiku norāda indikators "Pilna pilienu paplāte".

Kāpēc piena karafe neputo pienu?

Ja piena karafe neputo pienu, tam var būt dažādi cēloņi un risinājumi.

1. Piena karafes daļas ir netīras.

  • Noņemiet visas daļas un notīriet tās ar siltu ūdeni/trauku mazgājamā līdzekļa šķīdumu.


2. Nav pilnībā izvilkta piena karafes izliešanas tekne.
• Pārbaudiet, vai tā ir pilnībā izvilkta.

3. Piena caurulīte nav pareizi savienota ar putošanas elementu.
• Pareizi piestipriniet piena caurulīti pie putošanas elementa.

4. Jūs izmantojat nepareiza veida pienu.

  • Daļēji nokrejots govs piens, pilnpiens, sojas piens un piens bez laktozes ir pārbaudīti un atzīti par piemērotiem labu piena putu gatavošanai.

Kā tīrīt piena karafi

Saeco
Saeco

Meklējiet pēc sava Saeco vai Philips espresso kafijas automāta nosaukuma vai produkta numura

Detalizēta informācija par Saeco un Philips espresso kafijas automāta problēmu novēršanu ir tikai pāris klikšķu attālumā.

You are about to visit a Philips global content page

Continue

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Mūsu vietni vislabāk var apskatīt, izmantojot jaunāko Microsoft Edge, Google Chrome vai Firefox versiju.